اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان سفر می‌کند

اعضای کمیسیون عمران مجلس هفته آینده به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های توسعه‌ای در هرمزگان به بندرعباس، جزایر و غرب هرمزگان سفر می‌کند.

کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان سفر می‌کند

احمد جباری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هفته آینده به هرمزگان سفر می‌کنند.

وی افزود: این سفر به منظور بررسی وضعیت پروژه‌‌های عمرانی و توسعه‌ای هرمزگان بخصوص آن دسته از پروژه‌هایی است که در خدمت اقتصاد ملی قرار دارد.

به گفته نماینده مردم غرب هرمزگان، بازدید از بندر شهید رجایی و کیفیت اجرای فازهای توسعه‌ای این بندر، بازدید از وضعیت جزایر و پروژه‌های عمرانی آنها، همچنین وضعیت توسعه‌ راهها و کریدور شرق به غرب و ... از جمله برنامه‌های سفر کمیسیون عمران مجلس به هرمزگان است.

جباری خاطرنشان کرد: باید سقف اعتبار اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای هرمزگان را از اعتبارات ملی افزایش دهیم و ایجاد نگاه ویژه در میان نمایندگان عضو کمیسیون عمران در رقم خوردن این مهم اهمیت فراوانی دارد.

این عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس گفت: دیدار با استاندار هرمزگان، حضور در نشست شورای برنامه‌ریزی استان و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع اجرای پروژه‌های کلان مسکن از جمله دیگر برنامه‌های سفر کمیسیون عمران به هرمزگان خواهد بود.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول