اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قطعی آب در همدان فعلا در دستور کار نیست/ منتظر بارش‌های پاییزی هستیم

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه فعلا قطعی آب در دستور کار نیست گفت: امیدواریم بارش‌های پاییزی زودتر به آسمان همدان برسد.

قطعی آب در همدان فعلا در دستور کار نیست/ منتظر بارش‌های پاییزی هستیم

حمیدرضا نیکداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نبود آب و کاهش بارندگی در همدان اظهار کرد: با وجود اینکه هنوز خبری از بارندگی در گزارش‌های هواشناسی نیست، اما امیدواریم لطف خداوند شامل حال ما شود و شاهد بارندگی‌ها در ماه‌های آینده باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دیگر برداشت آب از سد اکباتان تقریبا به روزهای پایانی رسیده است گفت: اکنون آبرسانی به همدان از رودخانه عباس‌آباد، چاه‌ها و اجاره چاه‌های کشاورزی انجام می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تاکید بر اینکه فعلا برنامه قطعی آب در دستور کار نیست عنوان کرد: قطعی که اکنون برخی از شهروندان از آن گله دارند، حاصل فعالیت کنترلگرهای فشار است که از ساعت ۲۳ تا ۴ صبح اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت فشار شبکه در مدیریت مصرف تاثیرگذار بوده است گفت: کنترلگرهای فشار آب حداقل ۲۰ درصد در مصرف شهروندان اثر داشته که امیدواریم در طی روز نیز مردم مصرف خود را مدیریت کنند.

نیکداد خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به سرمای هوا استفاده از آب به حداقل ممکن برسد تا بارش‌های پاییزی و زمستانی از راه برسد و بتوانیم از بحران آب تا حدی خارج شویم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول