اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رفع مشکل قطعی آب در فیروزآباد/ خط انتقال 400 میلی متری در شهرری ترمیم شد

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آبفا منطقه۶ تهران گفت: عملیات ترمیم شکستگی خط انتقال آب 400 میلی متری روستای فیروزآباد شهرستان ری پس از ۴۸ ساعت تلاش مداوم و خستگی ناپذیر در دو مرحله با موفقیت انجام پذیرفت.

رفع مشکل قطعی آب در فیروزآباد/ خط انتقال 400 میلی متری در شهرری ترمیم شد

حسین نامداری سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: خط لوله انتقال آب  ۴۰۰ میلی متری روستای فیروزآباد شهرستان ری به دلیل همجواری با قنات فعال قلعه نو و رسوخ آب زمین‌های کشاورزی که موجب شستن خاک‌های زیر و اطراف آن شده بود دچار شکستگی و نشتی شدید آب شد که این امر موجب افت فشار چند ساعته در شبکه توزیع و قطعی آب مشترکان فیروزآباد شد.

وی گفت: گروه امداد و عملیات آبفای شهرری در همان ساعات نخست اعلام و دریافت گزارش حادثه به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و در ابتدا با مانور خطوط موجود، تنظیم شیر خط‌ها و استقرار تانکرهای آبرسانی مشکل قطع کامل آب را رفع و همزمان اکیپ‌های عملیاتی با همکاری دهیاری و شورای اسلامی فیروزآباد بستر سازی مورد نیاز را در محل حادثه برای تعمیر محل شکستگی و بهره برداری مجدد ازخط انتقال آب فراهم کردند.

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آبفا منطقه۶ تهران با اشاره به سختی‌های اجرای عملیات تعمیر و نگهداری این خط انتقال به دلیل میزان بالای آسیب وارده به لوله و عمق و گستره فرونشست زمین در محل حادثه، افزود: مرحله دوم عملیات تعمیر و رفع شکستگی این خط لوله، عصر دیروز آغاز شد و پس از ۱۲ ساعت کار و تلاش مداوم و خستگی ناپذیر گروه‌های امدادی و عملیاتی، در ساعت هفت صبح امروز به پایان رسید و این خط دوباره وارد مدار بهره برداری شد.

نامداری در پایان ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه دهیار و شورای اسلامی روستای فیروزآباد و همت و تلاش تیم اجرایی و همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت و نیز امداد و بهره برداری آبفای شهرری در اجرای این عملیات، از مردم شریف فیروزآباد شهرستان ری به دلیل مشکلات پیش آمده در پی بروز این حادثه پیش بینی نشده و اختلال چند ساعته در شبکه تامین و توزیع آب عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول