اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اجرای طرح ظفر در دو شهرستان‌ استان مرکزی

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای همزمان چهاردهمین و پانزدهمین مرحله از طرح ظفر در شهرستان‌های اراک و فراهان خبر داد و گفت:‌ این طرح در ۱۸ منطقه اجرایی و ۲۷۱ نفر به دلیل ارتکاب جرائم مرتبط با سرقت،‌مواد مخدر، شرارت، حکم قضائی و ... دستگیر شدند.

اجرای طرح ظفر در دو شهرستان‌ استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک یوسف سپهوند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ظفر در شهرستان‌های اراک و فراهان اظهار کرد:‌ با اشاره به ارزیابی‌های انجام گرفته در خصوص بازتاب بسیار تأثیرگذار طرح‌های ظفر در شهرستان‌های استان که با کارشناسی‌ها و ارزیابی‌های تخصصی پلیسی و همچنین بهره‌گیری هدفمند از نقطه نظرات و گزارش‌های مردمی اجرایی می‌شود، چهاردهمین و پانزدهمین مرحله از اجرای این طرح در شهرستان‌های ا راک و فراهان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود‌: در این دو مرحله از اجرای طرح ظفر که به مدت چهار روز و به صورت همزمان در هر دو شهرستان آغاز شد، تعداد ۱۵ منطقه در شهرستان اراک و سه منطقه در شهرستان فراهان مورد پاک‌سازی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ در نتیجه اجرای این طرح تعداد ۲۵۲ نفر در شهرستان اراک و ۱۹ نفر در شهرستان فراهان به دلیل جرائم مرتبط با سرقت، مواد مخدر، شرارت و اوباش گری، داشتن حکم جلب و ... دستگیر شدند و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سپهوند به گزیده‌ای از مهم‌ترین دستاوردهای عملیاتی پلیس در دو مرحله از اجرای طرح ظفر در این شهرستان‌ها اشاره داشت و گفت:‌ در برخورد با سرقت به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی از پلیس، تعداد ۴۴ نفر سارق دستگیر شدند و در تحقیقات انجام شده از این افراد، تعداد ۱۱۴ فقره انواع سرقت کشف و بسیاری از اموال مسروقه نیز از آنان کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

وی بیان داشت:‌ در برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر نیز تعداد ۲۴ خرده‌فروش و ۱۶۰ نفر معتاد نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت:‌ با هماهنگی‌های انجام شده با پلیس فتا استان نیز و اجرای همزمان این طرح در فضای مجازی،‌تعداد ۱۴ نفر مجرم سایبری نیز در اجرای طرح ظفر در این دو شهرستان دستگیر شدند.

سپهوند خاطرنشان کرد:‌ در ارتقاء امنیت ترافیکی و برخورد با رانندگان متخلف نیز تعداد 113 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند و بیش از 9 هزار وسیله نقلیه به علت تخلفات راهنمایی و رانندگی،‌اعمال قانون شدند.

وی از همراهی و تعامل بسیار خوب شهروندان اراکی و فراهان با پلیس در اجرای چهاردهمین و پانزدهمین مرحله از اجرای طرح ظفر قدردانی کرد و بسیاری از توفیقات پلیس در این طرح را نتیجه همکاری خوب شهروندان با پلیس خواند و گفت:‌تلفن 110 در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات مردمی است و همچنین شهروندان از طریق سامانه تلفنی 197 می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و پیام تقدیر از پلیس را به مسئولان انتظامی منعکس کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول