اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف ۵۱ فقره سرقت در عملیات روزهای گذشته پلیس مرکزی

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری ۴۰ نفر در ارتباط با جرائم مختلف مواد مخدر و کشف ۵۱ فقره انواع سرقت در عملیات روزهای گذشته پلیس استان خبر داد.

کشف ۵۱ فقره سرقت در عملیات روزهای گذشته پلیس مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف سپهوند یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس در بسترسازی امنیت پایدار در جامعه را پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان برشمرد و در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از تمام توان و تجهیزات پلیسی خود بهره گرفته و شهروندان می‌توانند به‌آسانی از طریق تلفن ۱۱۰ با مراکز پلیس در تماس باشند.

وی به اقدامات پلیس استان در دستگیری سارقان، طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: در عملیات‌های پلیس در این مدت، ۳۱ سارق دستگیر شدند که در اعترافات آنها ۵۱ فقره انواع سرقت کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: در عملیات‌های روز گذشته پلیس استان، ۴۰ نفر در ارتباط با جرائم مختلف مواد مخدر دستگیر که مأموران در بازرسی بدنی از آنها موفق به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر شدند.

سپهوند خاطرنشان کرد: در عملیات‌های ۲۴ ساعت گذشته پلیس استان، ۳ قاچاقچی کالا شناسایی، دستگیر و مقادیر بسیاری از انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال از آنها کشف شد.

به گفته وی ۱۴ متهم به دلیل انجام جرائم دیگر در عملیات‌های دو روز گذشته پلیس استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول