اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲۲ اثر صنایع‌دستی سمنان در مسیر دریافت مهر اصالت ملی

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ۲۲ اثر صنایع‌دستی این استان برای دریافت مهر اصالت ملی معرفی شدند.

۲۲ اثر صنایع‌دستی سمنان در مسیر دریافت مهر اصالت ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جعفر صفاخواه پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۵ اثر صنایع‌دستی برای شرکت در داوری مهر اصالت ملی معرفی شده بود که در جلسه مقدماتی داوری مهر اصالت ملی در استان، ۲۲ اثر از این تعداد برای شرکت در مرحله کشوری انتخاب و معرفی شدند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در این جلسه آثار صنایع‌دستی در رشته‌های سفال و سرامیک، دست‌بافته‌های سنتی، مسگری سنتی، سوزن‌دوزی سنگسری و پارچه قلمکار از شهرستان‌های دامغان، مهدی‌شهر، سمنان و شاهرود مورد داوری قرار گرفت.

صفاخواه با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۵۰۰ هنرمند در ۵۲ رشته صنایع‌دستی در استان سمنان فعالیت دارند، گفت: تاکنون ۴۴ اثر صنایع‌دستی استان سمنان موفق به دریافت مهر اصالت ملی و بین‌المللی شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول