اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ادارات کوهرنگ برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بهانه‌تراشی نکنند/ لزوم کار بی‌وقفه حتی با استقرار در چادر

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های دولتی با گروه‌های جهادی گفت: هیچ دستگاه خسارت‌دیده از زلزله حق ندارد یک ساعت هم خدمات‌رسانی به مردم را تعطیل کند، حتی اگر کارمندان خود را در چادر مستقر نماید.

ادارات کوهرنگ برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان بهانه‌تراشی نکنند/ لزوم کار بی‌وقفه حتی با استقرار در چادر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی ظهر امروز در جلسه کارگروه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ در استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: حضورمان در جمع مردم زلزله‌زده انتظاراتی را در میان مردم ایجاد کرده که اگر به موقع انتظاراتشان برآورده نشود باعث نارضایتی و بی‌اعتمادی آن‌ها خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از پیشنهاد سپاه برای تشکیل قرارگاه مردمی در جهت گسیل کردن نیروهای جهادی برای حمایت از مردم زلزله‌زده استقبال می‌کنیم چون مشخص نیست تخصیص اعتبارات حوادث چقدر به طول انجامد و برای برطرف شدن مشکلات مردم زلزله‌زده با وجود سرمای هوا در این فصول باید اقدامی فوری صورت پذیرد.

کلیه دستگاه‌های دولتی موظف به همکاری با گروه‌های جهادی هستند

وی خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های دولتی موظف به همکاری در خصوص حمل و نقل مصالح، اعطای کمک‌های امدادی و حمایت از گروه‌های جهادی حضور یافته در مناطق زلزله زده هستند و امکانات ستاد بحران، فرمانداری‌ و بانک‌ها باید در این خصوص متمرکز شود.

عباسی تاکید کرد: در ضمن کلیه‌ دستگاه‌های دولتی که ساختمان آن‌ها از زلزله‌ آسیب‌ دیده‌ از منابع داخلی و سلسله‌مراتب خود برای تعمیر اقدام کنند و منتظر تخصیص اعتبارات حوادث نمانند همچنین هیچ دستگاه خسارت‌دیده از زلزله حق ندارد یک ساعت هم خدمات‌رسانی خود به مردم را تعطیل کند، حتی اگر کارمندان خود را در چادر مستقر نماید.

وی تاکید کرد: از اعضای اصلی این قرارگاه باید سپاه، ستاد بحران، حمل و نقل و بانک باشد و به صورت هفتگی جلسه شهرستانی آن برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در خصوص احداث خانه‌های تخریب شده از زلزله، برای تسهیل در اعطای پروانه ساخت یک گروه متشکل از فرمانداری، شهرداری و ستاد بحران تشکیل و به همان اندازه و متراژی که خانه قبل از تخریب داشت پروانه ساخت صادر شود.

 مجموعه سپاه متولی نظارت بر شیوه جمع‌آوری و توزیع عادلانه کمک‌های مردمی

وی تصریح کرد: همچنین برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مجموعه سپاه متولی نظارت بر شیوه جمع‌آوری و توزیع عادلانه آن‌ها باشد که موازی‌کاری صورت نگیرد و حساب میزان کمک‌های جمع‌آوری شده و هزینه شده روشن باشد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول