اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کاهش 11/6 درصدی واقعه ازدواج در ایلام

مدیر کل ثبت احوال ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 2 هزار و ۲۳۲ واقعه ازدواج در استان ثبت شده که به نسبت مدت مشابه در سال گذشته، واقعه ازدواج ۱۱/۶ درصد کاهش داشته است.

کاهش 11/6 درصدی واقعه ازدواج در ایلام

سید محمدعلی تقوی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس د ر ایلام به آمارهای ازدواج و طلاق اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، در مجموع دو هزار و ۲۳۲ واقعه ازدواج و ۴۲۳ واقعه طلاق در استان ثبت شده که به نسبت مدت مشابه در سال گذشته، واقعه ازدواج ۱۱/۶ درصد کاهش و طلاق نیز ۵/۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۶ ماهه اول سال جاری در هر شبانه روز ۲۱ واقعه ولادت، ۹ واقعه فوتی،  ۱۲ واقعه ازدواج و دو مورد واقعه طلاق در استان ثبت شده است.

مدیر کل ثبت احوال ایلام گفت: در این مدت، میانگین سن ازدواج آقایان در استان ۳۱ سال و خانم‌ها ۲۶ سال و سن طلاق در میان آقایان ۳۷ سال و خانم ها ۳۲ سال بوده است.

تقوی همچنین به آمار ثبت وقایع حیاتی استان در ۶ ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: طی شش ماه گذشته، سه هزار و ۸۷۲ مورد واقعه ولادت در استان ایلام رخ داده که از این تعداد دو هزار و ۴۸ واقعه پسر و یک هزار و ۸۲۴ واقعه نیز دختر است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵/۲ درصد کاهش داشته است. 

وی افزود: در نیمه اول سال جاری ۱۶۷ ولادت چند قلو زایی در استان ثبت شده که از این تعداد ۸۲ مورد دو قلو و یک مورد نیز سه قلو بوده است.

تقوی یادآور شد: در این مدت یک هزار و ۷۴۸ واقعه فوت در استان ثبت شده که از این تعداد ۷٠۸ واقعه مربوط به خانم‌ها و یک هزار و ۴٠ واقعه نیز مربوط به فوت آقایان است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول