اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار میهمان کشاورزان شرق اصفهان شد

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در نخستین سفر کاری خود با حضور در شهرستان ورزنه، بین مردم و کشاورزان شرق اصفهان حاضر شد.

استاندار میهمان کشاورزان شرق اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی صبح امروز با حضور در ورزنه به جمع مردم و کشاورزان این منطقه رفت تا از نزدیک در جریان مهمترین مطالبات و مسائل شرق اصفهان قرار بگیرد.

استاندار اصفهان اظهار داشت: با سفر به این شهرستان خواستار انتقال این پیام به مردم استان به‌ویژه مناطق شرق هستم که به نحو مقتضی مطالبه مردم را دنبال کنیم.

وی افزود: بخشی از مشکل زاینده رود، در استان است و بخشی دیگر در استان‌های همجوار که نیازمند هم‌فکری و طرح‌های ملی است و امیدواریم در آینده با هم‌اندیشی مردم و مسؤولان استان این مشکلات رفع شود.

مرتضوی عنوان کرد: گردشگری یکی از موضوع‌های مهم در ایجاد اشتغال در شهرستان ورزنه است و با ارائه طرح‌های جدید در زمینه اشغال این منطقه برای ارتزاق مردم تدابیری اتخاذ می‌شود.

به گزارش فارس، مسائل مربوط به کمبود آب، کشاورزی، شیوه تقسیمات کشوری شهرستان‌های جدید شرق اصفهان، تعطیلی برخی از کارگاه‌های محلی، مراکز بهداشتی و درمانی و اشتغالزایی و معیشت مردم از جمله موارد مورد تأکید و مطالبه مردم از استاندار جدید اصفهان بود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول