اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار مدیران جوان و انقلابی را برای مسؤولیت‌ها انتخاب کند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: انتخاب مدیران جسور، کاردان، جوان و انقلابی، عدم توجه به نگاه‌های حزبی رمز موفقیت‌ استاندار است و ما نمایندگان هم آماده همکاری با استاندار هستیم.

استاندار مدیران جوان و انقلابی را برای مسؤولیت‌ها انتخاب کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی ظهر امروز در مراسم معارفه استاندار اصفهان اظهار داشت: اولین نکته‌ای که نیاز است بیان شود، لزوم هماهنگی کامل استاندار و مجموعه استانداری با علما، حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در استان است چرا که استان اصفهان از گذشته استانی عالم‌پرور بوده و اکنون نیز علمای بزرگی داریم و نیاز است این هماهنگی استمرار داشته باشد و حتی پررنگ‌تر شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بیان‌ داشت: معضل استان اصفهان آب و زاینده‌رود است؛ اگر آقای وحیدی با تک تک افرادی که در جلسه حضور دارند صحبت کنند، متوجه خواهند شد که حرف اول و آخر آن‌ها بحث آب است.

وی با تأکید بر اینکه مشکل مهم اصفهان آب است، گفت: مجمع نمایندگان استان برای رأی اعتماد با ۱۳ وزیر جلسه داشت و اولین صحبت‌مان بحث آب بود؛ الان هم موضوع فرونشست مشکل جدی است که اصفهان با آن مواجه است.

موسوی‌لارگانی خطاب به استاندار اصفهان، گفت: انتخاب مدیران جسور، کاردان، جوان و انقلابی، عدم توجه به نگاه‌های حزبی رمز موفقیت‌ استاندار است و ما نمایندگان هم آمادگی کامل برای همکاری با استاندار به منظور برون‌رفت‌ از مشکلات‌ را اعلام می‌کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان فقط کلان‌شهر اصفهان نیست و نیاز است محرومیت‌های نقاط مختلف استان را فریاد زد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول