اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در قزوین

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: در 6 ماههٔ نخست سال جاری میزان تصادفات منجر به فوت در استان قزوین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهرداد حسن‌پور، رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: پلیس راهور مطابق شعار هفتهٔ ناجا یعنی پلیس هوشمند و امنیت پایدار، برنامه‌های خود را پیش می‌برد، استفاده از تجهیزات هوشمند و تردد کمتر ارباب رجوع به مراکز پلیس راهور سبب کاهش ترافیک و کاهش مشکلات دیگر می‌شود.

این مسؤول عنوان کرد: در 6 ماههٔ نخست سال جاری میزان تصادفات منجر به فوت در استان قزوین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۳ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: کنترل مسیرهای درون‌شهری و جاده‌ای با دوربین‌های هوشمند و همکاری مردم در خصوص رعایت قوانین یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش تصادفات منجر به فوت بوده است، پلیس با شناسایی مسیرهای پرخطر از مدیریت شهری و سایر نهادها در رفع نقاط حادثه‌خیز تلاش گسترده‌ای را انجام داده تا بتواند امنیت شهروندان را در حوزهٔ جاده‌ای و ایمنی راه فراهم کند.

حسن‌پور اظهارکرد: کاهش تصادفات منجر به فوت، جرح و خسارت در سایهٔ تأمل مردم، پلیس و سایر دستگاه‌ها با فراهم آوردن زیرساخت‌های مناسب میسر شده است، حضور نیروهای پلیس نیز در مسیرهای پرتردد و خطرناک در افزایش امنیت نقش اساسی داشته است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین تصریح کرد: همکاری با آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک نهاد پرمخاطب و فرهنگ‌ساز در اولویت کاری پلیس بوده و در سامانهٔ شاد به‌طور مداوم همکاری خود را ادامه داده‌ایم، چنان‌چه مدارس نیز بازگشایی شوند به‌صورت حضوری در مدارس آموزش و تعامل را پیش خواهیم برد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا برای همکاری و حفظ جان شهروندان، ۶۲ هزار و ۴۴۰ برگهٔ جریمه برای وسایط نقلیه‌ای که دستورات ستاد کرونا را نادیده گرفته یا تردد شبانهٔ غیرمجاز داشته‌اند صادر شده است.

حسن‌پور در پایان عنوان کرد: از تمام موتورسوران تقاضا داریم با استفاده از کلاه ایمنی جان خود و سرنشینان را حفظ کرده و از تردد در پیاده‌رو بپرهیزند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول