اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گلایه از منکرات در حوزه عفاف و حجاب در سواحل هرمزگان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: منکرات در سواحل هرمزگان بخصوص پوشش بسیار نامناسب آقایان برای شنا در دریا منکرات بزرگی است که در هرمزگان با آن مواجه هستیم.

گلایه از منکرات در حوزه عفاف و حجاب در سواحل هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در خصوص وجود منکرات در سواحل گفت: متأسفانه در سطح  سواحل استان شاهد برخی منکرات  به ویژه در حوزه عفاف و حجاب هستیم که می‌بایست دستگاه‌های ذی ربط توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان اظهار کرد: نبود پلاژ مناسب برای بانوان  و آقایان در سواحل، حضور مختلط در دریا، پوشش بسیار نامناسب آقایان برای شنا از منکرات بزرگی است که در استان هرمزگان  با آن مواجه هستیم.   

حجت الاسلام کریمی افزود: داشتن ساحل و دریا یک ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری استان هرمزگان فراهم کرده است که متاسفانه عدم توجه و غفلت دستگاه‌ های ذی ربط موجب به وجود آمدن منکرات بزرگی از جمله تور‌های گردشگری غیر مجاز  شده است که بی بندوباری را  در سواحل ترویج می‌دهند.

وی عنوان کرد: برای رفع مشکلات حوزه سواحل  استان هرمزگان مدیران باید بطور جهادی وظایف خود را انجام و از کار‌های که منجر به موازی کاری و  هم پوشانی می شود، جلوگیری کنند و در برابر سلامت مردم مسئول هستند.  

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان ادامه داد: در پایان از استاندار جدید انتظار می‌رود بطور جدی در خصوص ساماندهی سواحل ورود کند و دستگاه‌های متولی را ملزم به انجام وظایف خود کند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول