اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشور علیرغم همه دشمنی‌ها در مسیر شکوفایی پیش می‌رود/ اصفهان نقطه اتکای نظام است

وزیر کشور گفت: اگر چه کشور و ملت ما تحت انواع فشارهای ظالمانه و تحریم‌ها و بدخواهی‌ها قرار دارد اما شاهدیم با مقاومت در مسیر شکوفایی پیش ‌می‌رود.

کشور علیرغم همه دشمنی‌ها در مسیر شکوفایی پیش می‌رود/ اصفهان نقطه اتکای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد وحیدی ظهر امروز در مراسم معارفه سید رضا مرتضوی به‌عنوان استاندار جدید اصفهان اظهار داشت: اگر چه کشور و ملت ما تحت انواع فشارهای ظالمانه و تحریم‌ها و بدخواهی‌ها وجود دارد اما شاهدیم ملت‌ ایران با مقاومت در مسیر شکوفایی پیش ‌می‌رود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: خدمت به مردم از بالاترین ارزش‌ها است؛ اصفهان شهر شهدا است و بسیار مهم است که چگونه می‌توانیم توجه شهدا را جلب کنیم و اگر توجه‌شان همراه‌مان باشد دعایشان پشت سرمان است؛ باید بدانیم آن‌ها شاهد، ناظر و حامی ما هستند.

وی با تقدیر از خدمات رضایی استاندار سابق اصفهان، افزود: اصفهان نقطه اتکا در نظام و انقلاب است و افتخارات بزرگی کسب کرده و دنیا به آن‌توجه دارد و در خدمت چنین مردمی بودن افتخار می‌خواهد و این توفیق را به آقای مرتضوی تبریک می‌گویم.

وحیدی گفت: در خدمت مردم بودن و غم آن‌ها را خوردن توفیق بزرگی است؛ استاندار یعنی خدمت‌گزار به مردم و البته به مفهوم ماندن در سطح خرد نیست و نیاز است در سطوح کلان هم فعالیت داشته باشد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: استان اصفهان ظرفیت بزرگ اقتصادی است که آن هم نتیجه ظرفیت بزرگ معنوی است.

وی با بیان اینکه مسأله آب موضوعی عمومی در کشور است؛ گفت: طرح انتقال آب، اصلاح الگوی مصرف آب و سازگاری با کم‌آبی از اقداماتی است که نیاز است در زمینه آب انجام شود.

وحیدی گفت: نیاز است آمایش سرزمین بر اساس اسناد بالادستی داشته باشیم و طبق آن فعالیت‌مان را پیش ببریم و این موضوع در سخنان اخیر ریاست جمهوری مطرح شده است.

وزیر کشور یادآور شد: نیاز است استان اصفهان مانند گذشته نقطه کلیدی در تحولات باشد و بر اساس فکری مهندسی شده برنامه توسعه استان را پیش ببریم.

وی افزود: امیدوارم آقای مرتضوی با ذهن قوی که در اقتصاد صنعتی داشتند و دارند با حمایت علما، روحانیت، نمایندگان مجلس و مسؤولان نقش‌شان را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول