اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۴۱ هزار دانش‌آموز در ملارد واکسینه می‌شوند/ واکسیناسیون ۴ هزار فرهنگی تمام شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اشاره به اتمام واکسیناسیون ۴ هزار نفر از فرهنگیان و کادر اجرایی مدارس، گفت: جمعیت هدف واکسیناسیون دانش‌آموزی ۱۲ تا ۱۸ سال در ملارد، ۴۱ هزار نفر است.

۴۱ هزار دانش‌آموز در ملارد واکسینه می‌شوند/ واکسیناسیون ۴ هزار فرهنگی تمام شد

طیب رضایی‌فر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار کرد: مطابق با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت آموزش و پرورش، واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله آغاز شده است.

وی با اشاره به اتمام واکسیناسیون فرهنگیان و کادر اجرایی شهرستان ملارد، افزود: در گام قبلی واکسیناسیون ۴ هزار نفر از فرهنگیان و کادر اجرایی و آموزشی شهرستان ملارد به منظور ایمنی‌بخشی و آمادگی برای بازگشایی مدارس انجام گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان کرد: دانش آموزان عزیز ملاردی می‌توانند مطابق اطلاع‌رسانی مدارس مربوطه، به مدت ۳ روز به ۲ مرکز واکسیناسیون دانش آموزی شامل آموزشگاه مرحوم مصطفی بیات برای پسران و آموزشگاه طلوع فجر برای دختران مراجعه کرده و پس از آن به سایر مراکز واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.

رضایی‌فر با اشاره به انجام فرآیند واکسیناسیون دانش‌آموزی برای تسریع در روند بازگشایی حضوری مدارس و جلب رضایت خاطر خانواده‌های محترم، تصریح کرد: جمعیت گروه هدف دانش‌آموزی شهرستان ملارد برای واکسیناسیون ۴۱ هزار نفر است.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول