اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تزریق ۷۴۸ هزار دز واکسن در شهرستان ری/ واکسیناسیون دانش‌آموزان در ۳۸ مدرسه انجام می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۳۸ مدرسه در شهرستان ری با همکاری شبکه بهداشت و درمان و آموزش‌وپرورش آماده واکسیناسیون دانش‌آموزان هستند.

تزریق  ۷۴۸ هزار دز واکسن در شهرستان ری/ واکسیناسیون دانش‌آموزان در ۳۸ مدرسه انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی کجانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در مدارس شهرری اظهار کرد: امروز پیرو مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان تهران طرح واکسیناسیون ویژه دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان ری همزمان با سایر نقاط کشور آغاز شده است.

وی گفت: ۳۸ مدرسه در شهرستان ری آماده واکسیناسیون دانش‌آموزان هستند و این اقدام با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و آموزش‌وپرورش انجام گرفته که به دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال خدمات‌رسانی خواهند کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: خانواده دانش‌آموزان نیز می‌توانند در مدارس منتخب همراه با فرزند دانش‌آموز خود واکسن کرونا را دریافت کنند.

توکلی تصریح کرد: علاوه بر ۳۸ مرکز واکسیناسیون دانش‌آموزی ۳۳ مرکز تزریق واکسن نیز در سطح شهرستان ری فعالیت دارند که ۲ مرکز به طور شبانه‌روزی و یک مرکز خودرویی با همکاری یگان ویژه ناجا و بهداشت و درمان شهرستان ری مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: مجموعه‌ای هوشمند نیز در ری فعالیت دارد که به نقاط کم برخوردار و پیرامونی شهرستان ری و یا افرادی که امکان حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند پوشش داده و برای تزریق واکسن در منازل افراد حاضر می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: تا به امروز ۷۴۸ هزار نفر در شهرستان ری واکسن کرونا را دریافت کردند و همواره درصدد سهولت دسترسی افراد به واکسن تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول