اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه قشم: امنیت خلیج فارس مرهون نیروی دریایی سپاه است/ همه باید به استاندار جدید کمک کنیم

امام جمعه قشم گفت: امنیت خلیج فارس مرهون نیروی دریایی سپاه پایداران انقلاب اسلامی است که با افتخار آفرینی موجب تقویت روحیه مردم ایران و افزایش امنیت در آب های نیلگون خلیج فارس می‌شوند.

امام جمعه قشم: امنیت خلیج فارس مرهون نیروی دریایی سپاه است/ همه باید به استاندار جدید کمک کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه قشم بیان کرد: وحشت ملوانان آمریکایی در برخورد مقتدرانه نیروی دریایی سپاه یکی از نقاط اوج رویارویی با دشمن است که توسط سپاه به دست آمده است.

وی با اشاه به توانایی های ویژه ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم افزود: علاوه علاوه بر انجام وظایف خود، در امور فرهنگی و کمکهای مومنانه نیز پیشگام هستند که این مساله قابل تقدیر است.

خطیب جمعه قشم اظهار کرد: استاندار جوان انقلابی برای استان هرمزگان انتخاب شده است و همه باید وی را در مسیر انقلاب و منافع مردم کمک کنند.

وی بیان داشت: حمایت از استاندار با نظارت امینانه همراه است و اگر مشکلی در این مسیر به وجود بیاید مسایل با نقد دلسوزانه مطرح می‌شود و قابل حل خواهد بود.

امام جمعه قشم ادامه داد: استاندار جدید جوان و از کارآیی لازم برخوردار است و نباید از فرصت جوانی و انگیزه های جدیدجوانان را به عنوان مشکل قلمداد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان جبهه جوانان 20 ساله در برابر خطر قرار می‌گرفتند و امروز نیز که بحث مسئولیت در میان است نباید افراد به دلیل جوانی محروم شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجبی با گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: برخورد پلیس با خاطیان باید به صورت جدی صورت بگیرد و البته در رفتار خود نباید از قانون تجاوز کنند.

وی افزود: اقتدار نیروی انتظامی در خصوص مبارزه با فساد باید مستمر باشد و مردم جان و مال و آبروشان را در پناه پلیس بدانند.

امام جمعه قشم همچنین به هفته وقف اشاره کرد و گفت: از آنجا که آب انبارهای موجود در زمین‌های اوقافی مهم هستند، باید تفاهمنامه ای بین اوقاف و مسوولان مربوط شکل بگیرد تا این آب انبارها احیا شوند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول