اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه جدید قشم منصوب شد

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هرمزگان از انتصاب حجت‌الاسلام «غلامرضا حاجبی» به عنوان امام جمعه جدید قشم خبر داد.

امام جمعه جدید قشم منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام آصف باصره در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: بر اساس پیشنهاد نماینده ولی فقیه در هرمزگان و با حکم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی به عنوان امام جمعه شهرستان قشم منصوب شد.

وی هدف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در انتخاب جوانان و نخبگان را حرکت در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و افزود: حجت الاسلام حاجبی از  چهرهای تقریبی با عملکرد بسیار مطلوب در این حوزه می باشد.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هرمزگان تصریح کرد: وی خطیبی توانا و با ذوق بوده که ان‌شاءالله با همراهی مردم و مسوولین شهرستان قشم شاهد تحولات بسیار خوبی در کلیه زمینه‌ها خصوصا مباحث فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش فارس، 7 سال امامت جمعه قلعه قاضی، استاد حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه خواهران و برادران بندرعباس و رئیس دانشکده علوم قرآنی بندرعباس از جمله سوابق امام جمعه جدید قشم است.

آیین تکریم و معارفه امام جمعه قشم طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول