اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

لزوم خودکفایی مالی در سازمان مدیریت بحران

نماینده مجلس گفت: علاوه بر انتقادهای که به سازمان مدیریت بحران وارد است، اما این نهاد باید به لحاظ مالی به خود کفایی لازم برسد.

لزوم خودکفایی مالی در سازمان مدیریت بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از دفتر نماینده اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس، قدرت الله حمزه، با اشاره به زلزله اخیر چهارمحال و بختیاری گفت: قرار گرفتن کشورمان روی کمربند زلزله دلیل وقوع زمین‌لرزه‌های متعدد است و بیشتر شهرهای کشور در مناطقی قرار دارند که خطر وقوع زلزله با قدرت بالا در آنها زیاد است بر همین اساس سازمان مدیریت بحران کشور با توجه به شرایط جغرافیایی که ایران دارد؛ باید عملکرد مثبتی در چنین  مواقع داشته باشند تا با ورود به موقع قبل، حین و بعد از بحران بتوانند خسارت‌ها را به حداقل ممکن برساند.

وی افزود : برخی ایرادهای قانونی در سازمان‌های متولی مدیریت بحران وجود دارد که در حال حاضر پیگیر حل  آنها  در مجلس هستیم و امیدوارم جایگاه سازمان مدیریت بحران کشور از همه جهات ارتقا یابد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت بحران اصلی‌ترین نهادی است که در مواقع وقوع بحران باید ورود پیدا کنند، سازمان مدیریت بحران علاوه بر انتقادهای که بر آن  وارد است  باید به لحاظ مالی به خود کفایی لازم برسد.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول