اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تامین مسکن جوانان حرا در اولویت بخشداری است

بخشدار بخش حرا شهرستان قشم گفت: تامین مسکن جوانان در بخش حرا در اولویت است و باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا این کار با سرعت پیش برود.

تامین مسکن جوانان حرا در اولویت بخشداری است

به گزارش خبرنگار فارس از قشم، وحید جابری در بازدید از شهر طبل و روستاهای دوربنی، نقاشه و سهیلی که به همراه رئیس شورای بخش حرا و مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان رقم خورد، افزود: باید همه امکانت را بسیج کنیم تا رونق، آبادی و ساخت مسکن در بخش حرا شکوفا شود به گو‌نه ای که مردم آن را لمس کنند.

وی اظهار داشت: از بخشدار تا دهیار، شورا و بنیاد مسکن همه باید تلاش کنیم تا کار مردم انجام شود و گره از کار آن‌ها باز کنیم چرا که ما رسالتی جز خدمت نداریم و خدمت به مردم وظیفه ما است و منتی هم نیست. 

جابری بیان کرد: الحاق به محدوده و اجرای طرح هادی مشکل اکثر روستاهای بخش حرا است که لازم است بنیاد مسکن با سرعت این دو موضوع مهم را پیگیری کند.

بخشدار حرا اضافه کرد: منازلی در ادوار گذشته به دلیل کمبود زمین و عدم واگذاری ساخته شده است که اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستند، باید تلاش کنیم این منازل تعیین تکلیف و مشکل مردم حل شود.

وی در ادامه گفت: بنیاد مسکن با دقت و سرعت مشکل اسنادی مردم را پیگیری کند، مردم نباید معطل استعلام ها باشند، همه تا می توانیم باید خدمت رسانی کنیم تا کار مردم تسهیل شود.

جابری در پایان خاطر نشان کرد: دهیاران ملزم به ارتباط تنگاتنگ با بنیاد مسکن هستند تا به حل مشکلات مردم سرعت ببخشند.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول