اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم تبیین خدمات نظام/ دهیاران سکوت رسانه‌ای خود را بشکنند

بخشدار بخش حرا قشم گفت: دهیاران باید پیش از فراهم آمدن زمینه هرگونه سیاه‌نمایی و هیچ‌انگاری خدمات دولت و نظام، سکوت رسانه‌ای خود را در بیان این اقدامات بشکنند.

لزوم تبیین خدمات نظام/ دهیاران سکوت رسانه‌ای خود را بشکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، وحید جابری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت‌های توسعه‌ای روستای درکو اظهار داشت: خدمات قابل توجهی از سوی تمامی ارکان نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید در اقصی نقاط جزیره قشم ارائه شده است.

وی با اشاره به استمرار این خدمات و تاکید بر لزوم تسریع روند آن، افزود: اقدامات انجام شده، در حال انجام و برنامه‌های آتی باید مستمرا با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای آحاد شهروندان تبیین شود.

بخشدار بخش حرا شهرستان قشم تصریح کرد: دهیاران به عنوان طلایه‌داران عرصه خدمات‌رسانی روستایی و با برخورداری از اشراف اطلاعاتی پیرامون خدمات نظام اسلامی، سکوت رسانه‌ای خود در بیان این اقدامات را بشکنند.

جابری ادامه داد: پیشگیری همواره بهتر از درمان بوده و دهیاران باید پیش از فراهم آمدن زمینه هرگونه سیاه‌نمایی و هیچ‌انگاری خدمات دولت و نظام، پای در عرصه اطلاع‌رسانی مستمر بگذارند.

وی گفت: این مهم باید از مولفه‌های اساسی سنجش عملکرد دهیاران قلمداد شود چرا که آگاهی مردم از خدمات، زمینه همکاری آنان با شورای‌های اسلامی، دهیاران و سایر خدمتگزاران در توسعه پایدار روستا و جزیره را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول