اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور از جنس مردم/خدمت بی‌منت به زلزله‌زدگان سی‌سخت+تصاویر و فیلم

نقطه پر رنگ و امیدبخش سفر رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد، حضور پر رنگ و گسترده ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در بین مردم بود.

ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور از جنس مردم/خدمت بی‌منت به زلزله‌زدگان  سی‌سخت+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، نقطه پر رنگ سفر آقای رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد، حضور پر رنگ و گسترده دایره ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری در این سفر بود.

ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد در این سفر از همان ابتدای صبح  با تواضع و فروتنی پای درد دل مردم نشستند، مردم را جهت نوشتن نامه راهنمایی کردند و با سعه صدر  تمام حرف های مردم را گوش دادند و تمامی نامه های درخواستی از رئیس جمهور را تک تک جمع آوری کردند تا به دست رئیس جمهور برسانند.

دکتر حجت عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری در این سفر بودند که با حضور در میان مردم شهرستان دنا و مارگون در دیدارهای چهره به چهره با مردم  از نزدیک تمامی مشکلات آنها را شنیدند و قول دادند همکاری های لازم جهت بر طرف کردن مشکلات آنها را انجام دهند.

 گلریز نماینده معین و مدیر ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد با تواضع و فروتنی کامل در طول روز نسبت به جمع آوری نامه های مردمی اقدام و از این همه سر و صدا و شلوغی خسته نشد و با روحیه ای جهادی با شور و اشتیاق پای درد دل خیلی از  مردم محروم شهرستان دنا و مارگون نشست، صدای پیرمردها، پیرزنان و جوانان را با حوصله گوش می گرفت و در رابطه با مشکلاتشان با آنها هم صحبت می شد خود را از جنس مردم می‌دانست و برای خدمت کردن به مردم آمده بود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول