اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

با وجود حضور مسافران؛ دریای مازندران بدون ناجی شد!

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به افزایش غرقی در دریای مازندران، گفت: ناجیان مازندران دریای مازندران را ترک کردند.

با وجود حضور مسافران؛ دریای مازندران بدون ناجی شد!

نقی کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه ناجیان غریق دریای مازندران را ترک کردند، اظهار کرد: در حالی ناجیان غریق دریای مازندران را ترک کردند که هنوز حقوق ماه‌های مرداد و شهریور را دریافت نکردند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به حضور انبوه مردم و مسافران در ساحل مازندران،گفت: در این زمینه روسای شهرهای مازندران را مکلف کردیم تا در قالب گشت‌زنی از ساحل مراقبت کنند.

کریمیان اضافه کرد: ساحل مازندران مانند تیرماه شلوغ است و حضور مردم را شاهد هستیم، افزود: براساس آخرین آمار شمار غریق در دریای مازندران بین ۶۰ تا ۶۴ نفر است.

وی گفت: در این زمینه با پزشکی قانونی قرار است نشستی بزار شود تا آمار دقیق غریق در دریای مازندران اعلام شود.

رئیس هیآت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه پرونده غریق در دریای مازندران  سال گذشته با ۴۷ تن بسته شد، گفت: امسال شاهد افزایش غریق بودیم و همچنین تعداد نجات‌یافتگان نیز بیش از ۶۰۰ نفر بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول