اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه سریال غرقی در دریای مازندران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه مازندرانی‌ها درصدر غرق‌شدگان هستند، گفت: شمار غرقی در دریای مازندران به ۵۵ تن رسید.

ادامه سریال غرقی در دریای مازندران

نقی کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از ۱۵ خرداد ماه امسال تاکنون ۵۵ تن در دریای مازندران غرق شدند که از این تعداد ۳۰ تن آنها بین ساعت کاری و ۲۵ تن نیز در خارج از ساعات کاری ناجیان در دریا غرق شدند.

وی افزود: از تعداد کل غرق‌شدگان ۴۹ تن مرد و۶ تن خانم هستند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه شمار نجات‌یافتگان طی بیش از ۹۰ روز گذشته در دریای مازندران به ۵۲۰ نجات یافته رسید، افزود: از این تعداد ۴۱۳ نفر آقا و ۱۱۷ نفر خانم هستند که از این تعداد ۳۴ نفر به بیمارستان اعزام شدند.

کریمیان با تاکید بر اینکه درحال حاضر ناجیان غریق در ساحل مازندران حضور دارند و هشدارهای لازم را به مردم می‌دهند، خاطرنشان کرد: باوجود هشدارها و تذکرها، مردم گوش شنوا ندارند و با ناجیان غریق درگیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پایان هفته گذشته پسر ۱۵ ساله ساروی در دریای مازندران غرق شدند، اضافه کرد: پیکر این جوان بعد از سه روز در دریای مازندران پیدا شد.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام اینکه مازندرانی‌ها در صدر غرق‌شدگان دریای مازندران هستند، تصریح کرد: حقوق ماه‌های خرداد و تیر ناجیان غریق پرداخت شد و پیگیر بقیه مطالبات ناجیان غریق هستیم‌.

کریمیان در پایان گفت: همچنین اگر مردم قصد حضور در ساحل را داشته باشند منجیان و قایق‌رانان از حضور جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول