اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نورصالحی: هدف شورای ششم ایجاد تحول است/ نصر: در هر جایگاهی یاور شهر باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیاز است که پروژه‌های عمرانی شهر با قوت و قدرت ادامه پیدا کند اما هدف شورای ششم فقط تکمیل این پروژه‌ها نبوده است بلکه هدف ایجاد تحول و حضور خالصانه در جمع مردم و کسب رضایت‌ آ‌ن‌ها است.

نورصالحی: هدف شورای ششم ایجاد تحول است/ نصر: در هر جایگاهی یاور شهر باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار اصفهان اظهار داشت: در شروع دوره ششم بخشنامه‌ای برای برنامه تکریم و معارفه شهرداران از سمت وزارت کشور ارسال شد و در راستای آن بخشنامه این برنامه را در چنین فضایی برگزار کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از زحمات و حمایت‌های شهردار و اعضای شورای شهر قبل، علما، مجمع نیر‌وهای انقلاب، خانواده شهدا و جانبازان تشکر می‌کنم.

وی بیان‌ داشت: نیاز است که پروژه‌های عمرانی شهر با قوت و قدرت ادامه پیدا کند اما هدف شورای ششم فقط تکمیل این پروژه‌ها نبوده است بلکه هدف ایجاد تحول و حضور خالصانه در جمع مردم و کسب رضایت‌ آ‌ن‌ها است.

نورصالحی خاطرنشان کرد: پیام انتخاب آقای قاسم‌زاده، توجه به زیرساخت‌های فرهنگی شهر در کنار فضای فیزیکی شهر است و امیدواریم با مجموعه اقداماتی که در نظر داریم و همچنین در مدت کوتاه نیز تحولاتی پیش آمده است، در پایان ۴ سال بتوانیم در پیشگاه خداوند و مردم موفق باشیم تا بتوانیم کارنامه روشن و شفافی از نمایندگان انقلابی ارائه دهیم.

نصر: در هر جایگاهی که هستیم یاور شهر باشیم

در ادامه مراسم نیز علیرضا نصر اظهار داشت: از زعیم حوزه علمیه اصفهان، امام جمعه اصفهان، ائمه جمعه مناطق مختلف، استاندار و فرماندار اصفهان و همه مدیرانی که در ۴ سال کمک‌مان کردند تشکر می‌کنم.

رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر ادامه داد: در هر دوره‌ای افرادی که برای ایفای نقش وارد عمل می‌شوند تلاش‌شان این است مأموریت‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهند و شهر را با ارزش افزوده به آیندگان تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه ۴ دوره عضو شورای اسلامی شهر بوده است بیان‌ داشت: در هیچ دوره‌ای شخصی کوتاهی نکرد و همه تلاش کردند به بهترین شکل شهر را مدیریت کنند؛ اصفهان استانی گران‌بها است و نمی‌توان برای آن ارزشی تعیین کرد.

نصر ضمن تبریک به اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر و شهردار جدید خاطرنشان کرد: امیدوارم این افراد مانند مسؤولان قبل در جایگاه‌شان موفق باشند؛ امروز نیاز است در هرجایی که هستیم یاور شهر باشیم و اگر می‌خواهیم شهر توسعه پیدا کند، نیاز است همه باهم وحدت عمل و رویه داشته باشیم.

رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر گفت: تجربه به من ثابت کرده‌است اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید با هر سلیقه فکری و هر جنسیتی تلاش کنیم مسائل را پیش ببریم.

وی تأکید کرد: امیدوارم شهرمان که به مزین به نام شهدای گرانقدر است بتواند نقش خوبی ایفا کند؛ ما در مسیری که طی کردیم و خواهیم کرد با موانعی مواجه هستیم و در این دوره نیز افراد با مشکل مواجه خواهند شد و لازمه حل آن‌ها وجود وحدت و همدلی است.

نصر عنوان کرد: از زمانی که اعضای شورای ششم رأی آوردند تلاش کردیم تجارب‌مان را منتقل کنیم و جلساتی مشترک بین اعضای پنجم و ششم برگزار شد و تلاش‌مان این بود آنچه که در توان‌مان است منتقل کنیم و از این به بعد هم در خدمت همگی هستیم.

رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر یادآور شد: همچنان می‌خواهیم شهرمان توسعه پیدا کند و در کنار این مورد مسائل شهر را رصد خواهیم کرد و امیدواریم برنامه اصفهان ۱۴۰۵ ادامه پیدا کند تا بتوانیم دوره پنجم و ششم را با یکدیگر مقایسه کنیم.

نصر گفت: این ما هستیم که می‌توانیم برای مردم الگو و اسوه باشیم و این الگو بودن چیزی جز همدلی، وحدت و صمیمیت نیست.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول