اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تقویت بسیج دانش‌آموزی در مدارس سبب رشد روحیه انقلابی در نوجوانان می‌شود

نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت گفت: تقویت بسیج دانش‌آموزی در مدارس سبب رشد روحیه انقلابی در نوجوانان و شکست سیاست‌های فرهنگی دشمن بر علیه جامعه دانش‌آموز ما می‌شود.

تقویت بسیج دانش‌آموزی در مدارس سبب رشد روحیه انقلابی در نوجوانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین رییسی صبح امروز در حاشیه بازدید از مدارس منطقه شرق هرمزگان در رودان، با اشاره به نقش و جایگاه معلمان و دانش‌آموزان در ساختار فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: شروع سال جدید تحصیلی اگر چه با شیوع ویروس کرونا همراه بوده و هنوز بسیاری از مدارس به شکل غیرحضوری هستند اما القای روحیه نشاط و سرزندگی به جامعه در گروی همین تلاش روزانه معلمان و دانش‌آموزان است.

وی با بیان این که در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان قرار داریم، عنوان کرد: گریه بر سیدالشهدا اعتراض به یک ظلم بزرگ در تاریخ است . کاش شرایط امسال به گونه ای بود که عاشقان ابا عبدالله در پیاده روی اربعین شرکت میکردند و از شور و شعور این ایام بهره می‌بردند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت، دفاع مقدس را در مقایسه با سایر رشادت های رزمندگان اسلام برجسته ترین اقدام دانست و تصریح کرد: در دفاع مقدس، رزمندگان اسلام با هدایت مرجعیت دینی توانستند در مقابل ظلم و زورگویی مقاومت کنند و این افتخار را به نسل‌آینده خویش منتقل کنند.

رییسی اضافه کرد: ما توانستیم در دفاع مقدس نه تنها در مقابل یک کشور بلکه در مقابل زورگویان عالم بایستیم و وجبی از خاک کشورمان نیز در تصرف دشمن نیست و این برای یک ملت با دستان خالی در آن روزهای جنگ، یک افتخار تاریخی است.

وی در ادامه خطاب به فرهنگیان هرمزگان گفت: خدا را شکر کنیم که خداوند مسیر زندگی ما را در این راه قرار داد که معلم باشیم. در اسلام هم در سیره و هم در سنت پیامبر (ص) علم آموزی مشهود است و شما ببنید که در تاریخ اسلام، پیامبر اکرم (ص)دشمنی را که شمشیر به دست گرفته و علیه اسلام می‌جنگد را به شرط علم آموزی به مسلمانان آزاد می‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی هرمزگان ادامه داد: این موارد نشان از اهمیت دین مبین اسلام به علم آموزی است و دانش آموزان رودانی از مستعد ترین دانش آموزان کشورند. باید این استعداد بارور شود.

رییسی خاطرنشان کرد: دانش آموز خوب از نظر رهبری باید به تحصیل،تهذیب و ورزش توجه کنید. ما دانش‌آموزانی در تراز مملکت اسلامی میخواهیم. یکی از راههای صیانت از فرهنگ و دوری از دام های شیاطین ارتباط با بسیج است که باید بسیج دانش آموزی تقویت شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول