اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازگشایی حضوری مدارس روستایی/مدارس شهری از آبان ماه حضوری می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از بازگشایی حضوری مدارس روستایی از مهر‌ماه خبر داد و گفت: با بهبود شرایط مدارس شهری نیز با توجه به جمعیت بالاتری که دارد، از آبان ماه و به صورت گروهی آغاز به کار می‌کند.

بازگشایی حضوری مدارس روستایی/مدارس شهری از آبان ماه حضوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن مظفری پیش از ظهر امروز در آیین نواختن زنگ شکوفه‌ها در زنجان اظهار کرد: ۱۰۰ درصد کلاس‌‌اولی‌ها در زنجان برای سال تحصیل جاری ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه امسال قریب به ۲۲ هزار دانش‌آموز کلاس‌اولی در استان زنجان به مدرسه می‌روند، گفت: این آمار نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی از کسب سه رتبه تک‌رقمی در کنکور امسال توسط دانش‌آموزان زنجانی یاد کرد و گفت:کسب این رتبه‌ها نشان می‌دهد که آموزش و پرورش به رسالت خود در بحث آموزش عمل کرده است و کرونا نتوانسته مانعی برای موفقیت دانش‌آموزان باشد.

مظفری با اشاره به اهمیت تربیت برای نهاد آموزش و پرورش عنوان کرد: در آموزش مجازی با توجه به اینکه معلم فقط بر بحث آموزش مباحث درسی تمرکز دارد، آموزش مسائل تربیتی جا می‌ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه تربیت یکی از چهار رکن اصلی آموزش است که در آموزش مجازی مغفول واقع می‌شود، بیان کرد: در این شرایط دانش‌آموزان حداقل مهارت‌های اجتماعی، تعاملات، ارتباط‌‌گیری و... را نمی‌آموزند.

وی از بازگشایی حضوری مدارس روستایی از مهر‌ماه خبر داد و تصریح کرد: با بهبود شرایط مدارس شهری نیز با توجه به جمعیت بالاتری که دارد، از آبان ماه و به صورت گروهی آغاز به کار می‌کند.

مظفری با بیان اینکه درخواست داریم خانواده‌ها به آموزش و پرورش اعتماد کرده و اجازه حضور دانش‌آموزان خود را در مدارس می‌دهند، تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش شرط بازگشایی مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امسال هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد بود، گفت: با وجود بازنشسته شدن یک هزار  معلم در استان تعداد جذب معلم بیشتر بوده و مشکلی در تامین معلم برای در سال تحصیلی جاری نخواهیم داشت.
انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول