اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برگزاری آزمون جامع طرح حافظان رضوی در مشهد

مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی از برگزاری آزمون شفاهی جامع طرح حافظان رضوی در مشهد خبر داد.

برگزاری آزمون جامع طرح حافظان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان‌نیوز، حجت الاسلام مسعود میریان پیرامون برگزاری جدیدترین دوره طرح جامع حافظان رضوی گفت: آزمون جامع شفاهی این دوره از شرکت‌کنندگان حافظ قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران، صبح امروز در مجموعه فرهنگی پیرپالان‌دوز در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه پنجمین‌ سالی است که این طرح به طور مداوم برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمون طرح حافظان هر ۶ ماه یکبار با هدف ارزیابی شرکت‌کنندگان طرح حفظ قرآن برگزار می‌شود و در آن وضعیت شرکت‌کنندگان در این طرح معنوی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طرح حافظان رضوی به طور در سراسر کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح که از روز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه سال جاری آغاز شده تا چهار روز دیگر ادامه داد و نتایج آن از طریق سامانه موسسه بیت‌الحفاظ نرجس(س) تنها بیست و چهار ساعت پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

میریان هدف از اجرای این طرح را ارتقای کیفیت حفظ قرآن و بررسی روند پیشرفت طرح اعلام کرد و در این باره اظهار کرد: در این دوره ۵۰۰ نفر از حافظان قرآن شرکت کرده‌اند و آزمون‌های فوق در بلوار فکوری، فکوری ۱۲، خیابان ولیعصر، منطقه گلشهر و حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مدیر مرکز قرآن آستان قدس رضوی در پایان تصریح کرد: موسسه بیت‌الحفاظ نرجس(س) که از سوی مرکز قرآن آستان قدس رضوی مأمور به اجرای این طرح معنوی است در جریان این دوره‌های آموزشی و آزمون‌های مرتبط با آن با مساجد و دارالقرآن‌های سراسر کشور نیز همکاری داشته است.

گفتنی است؛ افرادی که در این آزمون شرکت‌ کرده‌اند از گروه سنی کودک و نوجوان ۸ تا ۱۰ سال، نوجوانان و بزرگسالان تا ۶۰ سال را در بر می‌گیرند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول