اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شهردار اصفهان سریع‌تر زمینه استحکام و استقرار مدیران را فراهم کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کلان‌شهر اصفهان که طی سال‌های گذشته با چالش‌های قابل توجهی دست و پنجه نرم می‌کند برای رفع معضلات و مشکلات موجود نیازمند عزم جهادی و مدیریت شبانه‌روزی است و ضرورت دارد شهردار اصفهان هرچه سریع‌تر زمینه استحکام و استقرار مدیران به منظور رفع مشکلات موجود را فراهم کند.

شهردار اصفهان سریع‌تر زمینه استحکام و استقرار مدیران را فراهم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز شعر و ادب فارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار، اظهار کرد: امید دارم با نگاه فرهنگی مدیریت شهری زمینه ارتقای هرچه بیشتر جایگاه این شهر بزرگ در سراسر جهان فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با پیگیری فراوان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و همکاری وزارت کشور پس از بیش از ۲۰ روز از انتخاب شهردار اصفهان، حکم علی قاسم‌زاده به عنوان شهردار این کلان‌شهر پنج‌شنبه گذشته از سوی وزیر کشور صادر و عملاً زمینه فعالیت رسمی و استقرار وی فراهم شد.

وی ادامه داد: خوشحال هستیم که با پیگیری فراوان امروز شهر اصفهان در آستانه آغاز فعالیت شهردار جدید خود بر مبنای تفکرات فرهنگی و نگاه ساختارمندانه قرار گرفته و بدون شک دیگر فرصتی برای از دست رفتن وجود نخواهد داشت.

نورصالحی در ادامه مطرح کرد: کلان‌شهر اصفهان که طی سال‌های گذشته با چالش‌های قابل توجهی دست و پنجه نرم می‌کند برای رفع معضلات و مشکلات موجود نیازمند عزم جهادی و مدیریت شبانه‌روزی است و ضرورت دارد شهردار اصفهان هرچه سریع‌تر زمینه استحکام و استقرار مدیران به منظور رفع مشکلات موجود را فراهم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: از شهردار اصفهان می‌خواهم در کوتاهترین فرصت با به کارگیری مدیران جوان، توانمند و جهادی به منظور فعالیت در مسؤولیت‌های ذیربط اقدامات لازم را عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که در حکم انتصاب شهردار اصفهان از سوی وزیر کشور نیز مورد تأیید قرار گرفته است، شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل و تسریع و انضباط در خدمت‌رسانی به شهروندان و نگاه ویژه به توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت‌گستر به اقشار محروم و آسیب‌پذیر که از برنامه‌های انتخاباتی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان بوده است نیز باید به صورت جدی مورد توجه شهردار اصفهان قرار گیرد.

نورصالحی تصریح کرد: نگاه مدیریت شهری در ۴ سال پیش رو باید به توزیع عادلانه امکانات در شهری باشد که امروز به دلایل مختلف از جایگاه خود فاصله گرفته است و ضرورت دارد تیم مدیریت شهری هرچه سریعتر به دنبال استفاده از بدنه نخبگان جامعه برای چاره‌اندیشی و حل این مشکلات باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه بیان کرد: به طور قطع در انتصابات آینده باید نگاه فراگیر و به دور از حاشیه به منظور رفع مشکلات مردم مدنظر قرار گرفته و این موضوع زمینه تضارب آرا و استفاده از اندیشه‌های نو و نگاه‌های تازه را در مدیریت شهری فراهم کند.

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از همزمانی آغاز فعالیت شهردار اصفهان با آغاز هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: بدون شک با استعانت از شهدای دفاع مقدس زمینه رشد و ترقی اصفهان بیش از گذشته فراهم خواهد شد، خواهش بنده از شهردار و اعضای شورای شهر همراهی و هم‌سویی به منظور استقرار هرچه سریع‌تر معاونان و مدیران شهرداری به منظور آغاز فعالیت‌های جهادی در این خصوص است.

نورصالحی در ادامه عنوان کرد: آغاز سال تحصیلی جدید و ضرورت برنامه‌ریزی مدیریت شهری در این خصوص نیز از جمله موارد مهم پیش رو در هفته آینده به شمار می‌رود که ضرورت دارد بدنه مدیریت شهری و عوامل تلاشگر شهرداری اصفهان با نگاه متفاوت به بازگشایی مدارس و آغاز دوباره سال تحصیلی علم و دانشِ دانش‌آموزان بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه فعالیت‌های ضروری اقدامات لازم را اجرایی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: همکاری ستاد مهر شهرداری اصفهان، آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به منظور ترددهای احتمالی در صورت بازگشایی بخشی از مدارس و آموزش حضوری، فضاسازی شهری با محوریت آغاز سال تحصیلی و کاهش اپیدمی کرونا به منظور تداوم رعایت‌های بهداشتی و موارد مورد نظر و همچنین شورآفرینی برای دانش‌آموزان و دانشجویان در دستورکار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به در پیش رو بودن اربعین حسینی و شرایط به وجودآمده که امکان زیارت حضوری را برای زائران حسینی به حداقل رسانده است، معاونت فرهنگی شهرداری و اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زمینه فضاسازی مناسب شهری و استفاده از معنویات این روز ارزشمند را برای شهروندان فراهم آورند.

نورصالحی در پایان پیروزی ۴ بر ۲ تیم فوتسال جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم آمریکا در رقابت‌های جهانی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی را به همه ورزشکاران و ورزش‌دوستان و آحاد مردم شریف ایران تبریک گفت.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول