اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ورود کامیون های سوخت به لبنان موجب اقتدار ایران شد/ تقدیر از توجه به جاده هشتبندی

امام جمعه توکهور و هشتبندی گفت: ورود کامیون های حامل سوخت ایران به کشور لبنان موجب اقتدار کشورمان شد و عزت و اقتدار جریان مقاومت را به نمایش گذاشت.

ورود کامیون های سوخت به  لبنان موجب اقتدار ایران شد/ تقدیر از توجه به جاده هشتبندی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جهانگیری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهدای 8 سال دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و رزمندگان و ایثارگران حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ما را سرافراز نمودند ولذا همواره از بسیج و بسیجی باید تکریم شود.

وی با توجه به رکورد شکنی تزریق واکسن کرونا در کشور، عنوان داشت: الحمدلله به همت دولت مردمی و انقلابی و تلاش مسئولین و دست اندر کاران تزریق واکسن با موفقیت در حال انجام است که از جهادگران این عرصه کمال تقدیر و تشکر را داریم که امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم از شر این بیماری خلاص شویم.

امام جمعه توکهور و هشتبندی ادامه داد: به حمدالله جاده‌های منطقه توکهور و هشت بندی در حال بهبود است که حدود 9 کیلومتر از مسیر روکش شده که بناست باز هم انجام شود لذا از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و فرماندار شهرستان و همچنین بخشدار محترم که پیگیر این امر هستند صمیمانه تشکر می‌کنم.

 جهانگیری، ورود کامیون‌های حامل سوخت به کشور لبنان را موجب اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه دانستند و افزودند: با ورود این کاروان مردم لبنان به شادی پرداختند و از جمهوری اسلامی ایران برای این امر تشکر کردند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول