اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دفاع مقدس، قدرت دنیای اسلام را به دشمنان نشان داده است

امام جمعه اسفراین گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری رزمندگان قدرت دنیای اسلام و جبهه حق را در مقابل دشمنان و کفرجهانی نشان داده است.

دفاع مقدس، قدرت دنیای اسلام را به دشمنان نشان داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین حجت الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل مسجد اعظم امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد با اشاره به قیام اباعبدالحسین (ع) اظهارکرد: سرفصل نهضت امام حسین علیه السلام حیات بخشی فکری بوده نه حیات بخش جسمانی.

وی گفت: امروز باید مسئولین مراقبت فکر و اعتقاد و ایمان مردم از دست دشمنان دین اسلام باشد.

خطیب جمعه اسفراین در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس افزود: رزمندگان قهرمان ما با دستان خالی ولی با تکیه بر دین و برای یاری کردن مکتب اسلام  بر دشمنان پیروز شدند. 

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، قدرت دنیای اسلام و جبهه حق را در مقابل دشمنان نشان داده گفت : سپاهیان و بسیجیان خداباور و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در طول هشت سال دفاع مقدس با وحدت و اطاعت از ولایت ‌فقیه نه تنها بر دشمن بعثی بلکه بر جبهه گسترده استکبارجهانی به پیروزی رسیدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین افزود: همیشه هزینه تسلیم در مقابل استکبار بیشتر از دفاع در مقابل لشکرکشی های نظامی خواهد بود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول