اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برخی ادارات از برنامه‌های فرهنگی پا پس می‌کشند/ نبود اعتبارات را بهانه قرار ندهیم

امام جمعه دیشموک گفت: ادارات باید در برنامه‌های فرهنگی مشارکت داشته باشند.

برخی ادارات از برنامه‌های فرهنگی پا پس می‌کشند/ نبود اعتبارات را بهانه قرار ندهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع برنامه ریزی و هماهنگی جهت هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام راوند امام جمعه، اسفندیار مختاری دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی، سید مصطفی حائری رئیس دادگاه عمومی و انقلاب، انصاری فرمانده حوزه بسیج و اعضای شورای شهر و مسوولان دیشموک در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک اظهار کرد: در دفاع مقدس همه رزمندگان و مردم با اتحاد در مقابل کفر و استکبار جهانی ایستادند و همین است که الان همه در دنیا، سرداران ایران را الگوی آزادیخواهی و اسلام گرا و اسلام خواهی برای خود قرار دادند.

وی افزود: اگر نگاهی به حرکت سیدالشهدا کنیم که برای دین خدا قیام کرد و برای مبارزه با جهل و دنیا طلبی ایستاد، جنگ تحمیلی هم نمادی از عاشورا بوده و ادامه آن است.

رواند تصریح کرد: اگر اهل بیت، قیام امام حسین (ع) عاشورا و دفاع مقدس الگو شود، امنیت کشور حفظ و جامعه درمقابل تهاجم فرهنگی و همه حوادث مصون است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک به اهمیت دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی جبهه و جنگ باعث پیروزی جامعه می شود.

رواند گفت: برنامه ریزی برای دفاع مقدس ضروری است و مسوولان باید پای کار باشند و احساس مسوولیت کنند تا نسل های مختلف با فرهنگ ایثار و شهدا آشنا شوند.

وی از تلاش بنیاد علوی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی تقدیر کرد و گفت: بنیاد علوی کارهای بسیار خوبی می‌کند و در بحث فرهنگی برنامه های باکیفیت و ارزشمندی انجام می دهد، اما برخی ادارات می گویند یک ریال بودجه فرهنگی نداریم که باید پای کار بیایند و در کارهای فرهنگی سهیم باشند.

امام‌ جمعه دیشموک به حضور رئیس دادگاه عمومی وانقلاب دیشموک در تمام‌ جلسات اشاره و بیان کرد: آقای حائری دلسوز، مردمی و با مردم به خوبی رفتار می‌کند، ساعت‌ها پای درد دل مردم نشسته و حرف مردم را با سعه صدر گوش می دهد که جا دارد از این رویه مردمداری رئیس دادگاه عمومی دیشموک تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول