اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس دیشموک/برگزاری یادواره شهدای منطقه

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس دیشموک؛گفت: یادواره شهدای بخش دیشموک برگزار می شود.

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس دیشموک/برگزاری یادواره شهدای منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس؛ برگزاری یادواره شهدا را بااهمیت عنوان و خاطرنشان کرد: نیاز به همکاری همه مسوولان داریم.

وی بیان کرد: در بحث کرونا حداکثر تلاش ما در سپاه این بود که سلامت و جان مردم در امنیت باشد و تا حد امکان بنا بر تاکیدات رهبری، از برگزاری بسیاری از برنامه ها خودداری کردیم.

انصاری به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برنامه هایی از قبیل غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا، اجرای رژه موتوری و خودرویی، دیدار با امام جمعه و تجدید پیمان با ولایت، اجرای اردوی جهادی ۱ روزه، برگزاری مسابقات ورزشی،  ایجاد و اجرای کارگاه‌های آگاه سازی در خصوص آسیب‌های اجتماعی با موضوعات اعتیاد، طلاق و قتل نفس، اجرای تورهای ایست و بازرسی، برقراری ایستگاه صلواتی-بهداشتی و توزیع ماسک، ایجاد پایگاه تزریق واکسن و برگزاری نشست نهضت روشنگری با موضوع ارزش های دفاع مقدس برای هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

 وی برگزاری یادواره ۳۱ شهید بخش دیشموک با دعوت از سرداران سپاه و مداحان کشوری را از جمله مهمترین برنامه‌های‌ هفته دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: ساختمان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) درغک در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود.

انصاری بیان کرد: یادواره شهدا باید در شان جایگاه شهید برگزار شود و انتظار داریم در بحث برگزاری یادواره شهدا بصورت جهادی و عملی همکاری شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک تاکید کرد: منتظر بودجه فرهنگی دولتی نباشیم، مسوول نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و صندلی ما امانت شهداست، باید قدمهای ما در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت باشد.

انتهای پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول