اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ساماندهی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی در شورای ششم پیگیری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: ساماندهی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی در شورای ششم پیگیری می‌شود.

ساماندهی و حمایت از ورزش‌های قهرمانی در شورای ششم پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید وحید میرنظامی در آئین بهره‌برداری از سایت ورزش‌های ساحلی بوستان دانشجو، با اشاره به اینکه مقوله ورزش و توجه به آن، یکی از نیازها و ضرورت‌های جامعه جوان به شمار می‌رود، اظهار کرد: در دوران کنونی که کشور درگیر بیماری کرونا می‌باشد، جامعه بیش از هر زمان دیگری نیاز به شور و نشاط اجتماعی دارد.

وی افزود: آمارها نشان‌دهنده افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه است، لذا می طلب که در مجموعه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، به‌ویژه شهرداری‌ها، نسبت به مقوله ورزش اهتمام ویژه داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تأکید کرد: شورای ششم اسلامی شهر اراک با محوریت کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به دنبال ارتقا روحیه جوانان و شور و نشاط اجتماعی در جامعه است و در این مسیر با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی برای پر کردن و تأمین اوقات فراغت شهروندان اراکی، اهتمام دارد.

میرنظامی بیان کرد: اگر تخلیه انرژی جوانان در بستر مناسب ورزش انجام شود، در تمامی مراحل زندگی موفق خواهند بود.

وی ادامه داد: شورای شهر با تشریک مساعی و تعامل با مدیران مربوطه در کنار توجه و رسیدگی به موضوع ورزش‌های پایه، ساماندهی ورزش‌های قهرمانی در شهر اراک را دستور کار قرار خواهد داد و با پیدا کردن راهکارهای قانونی، این مطالبه مهم شهروندان را پیگیری خواهد کرد.

سرپرست شهرداری اراک نیز در این مراسم گفت: رسیدگی به مطالبات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر اراک، دغدغه اصلی اعضای شورای ششم در دوره جدید مدیریت شهری اراک است.

 

محمد جعفرپور اظهار کرد: شهر اراک علی‌رغم داشتن پتانسیل‌های خوب، در حوزه ورزش و مسائل فرهنگی فقیر است و می‌طلبد که تصمیم گیران شهری در این حوزه اقدامات اساسی انجام دهند.

وی افزود: افتتاح سایت ورزش‌های ساحلی بوستان دانشجو، اولین و آخرین سایت راه‌اندازی شده نیست و شهرداری اراک ۱۰ نقطه دیگر سطح شهر را برای احداث سایت ورزش‌های ساحلی مکان‌یابی کرده و درصدد هستیم که شهر اراک را به یکی از قطب‌های ورزش‌های ساحلی در کشور معرفی کنیم.

سرپرست شهرداری اراک بیان کرد: سایت ورزش‌های ساحلی بوستان دانشجو طی یک ماه و به‌صورت جهادی، توسط نیروهای پرتلاش شهرداری راه‌اندازی شده است.

جعفرپور تأکید کرد: دوران کرونا نشان داد که جامعه شهری نیاز به انجام اقدامات اساسی در حوزه شهر هوشمند و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد و باید پس از کرونا به این موارد به صورت ویژه و تخصصی توجه شود و در عمل، گام‌های اساسی در این حوزه‌ها برداشت و در کل اقدامات مدیریت شهری بر اساس خواست و ذائقه شهروندان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول