اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قاسم‌زاده از روز یکشنبه کار خود را آغاز می‌کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همان‌طور که انتظار می‌رفت مراحل حکم علی قاسم‌زاده امروز به طور کامل انجام گرفت و توسط وزیر کشور حکم وی امضا شد.

قاسم‌زاده از روز یکشنبه کار خود را آغاز می‌کند

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تأیید حکم شهردار اصفهان از سوی وزارت کشور اظهار داشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت مراحل حکم علی قاسم‌زاده امروز به طور کامل انجام گرفت و توسط وزیر کشور حکم وی امضا شد و از روز شنبه حکم به وی ابلاغ می‌شود و از روز یکشنبه به صورت رسمی کار خود را در شهرداری اصفهان آغاز می‌کند و قطعاً برای انجام کارها مشکلی نخواهد داشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: با انتخابی که شورای شهر اصفهان انجام داده است و رویکردی که در این دوره وجود دارد، امیدوار هستیم که شهردار جدید بتواند در انجام همه امور شهری موفق باشد، قطعاً شورای شهر هم یاور و پشتیبان محکمی برای وی خواهد بود.

وی تأکید کرد: انتظار هم این است که همه مجموعه شهرداری اصفهان در دوره جدید با همت مضاعف بتوانند باری از این شهر برداشته و از مشکلات مردم بکاهند.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ح۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول