اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالان رسانه برای مسأله آب اصفهان راهکار ارائه کنند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اجازه داد مشکل آب به جنگ قومیتی تبدیل شود و اصفهان‌ستیزی شکل گیرد، گفت: درحال حاضر مشکل اصفهان آب است که فعالان رسانه‌ای باید هم مطالبه داشته باشند و هم راهکار ارائه کنند.

فعالان رسانه برای مسأله آب اصفهان راهکار ارائه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک صبح امروز در دیدار با شورای مرکزی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اصفهان با بیان اینکه ساختار تشکیلاتی نباید حجیم باشد بلکه باید چابک و فعال باشد، اظهار داشت: ساختاری که حجیم باشد پیشرفت کارش ضعیف خواهد بود، هرچه ساختار چابک‌تر و متشکل از افراد متخصص باشد در سطح جامعه تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معمولاً در این کشور یا بی‌ساختار یا با ساختارهای حجیم حرکت می‌کنیم؛ مغز کار که باید وسعت پیدا کند کوچک شده و هیکل کار بزرگ می‌شود که احتمال زمین‌گیری آن زیاد است.

وی افزود: ممکن است چارت حجیم باشد اما لازم است تمرکز روی موارد و مأموریت‌های محدودی باشد، این‌طور هم می‌توان به نتیجه رسید.

سالک عنوان کرد: انتخاب و نصب افراد در جایگاه درست در جدول تشکیلاتی حائز اهمیت است، اگر افراد با جایگاه متناسب نباشند، هم برای خود و هم برای مجموعه مشکل درست می‌کنند.

اهمیت مستندسازی در کار رسانه‌ای

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان بیان داشت: مستندسازی، شفافیت در مواجهه با مردم، تقویت انسجام پایه‌های درون‌تشکیلاتی، حفظ نظام و رهبر معظم انقلاب را از جمله اقداماتی است که باید در اولویت کار حزبی و تشکیلاتی قرار گیرد.

وی گفت: در شفافیت باید در راستای معرفی فساد و فاسد و مبارزه با فساد، احیای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جهت دادن به جامعه برای احقاق حق، حرکت کرد.

سالک با بیان اینکه گل زدن به خودی، مصلحت نظام نیست،‌ مطرح کرد: کمر بستن برای حذف دیگری برای آنکه سود ببریم و معروف شویم درست نیست.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیدا کردن نواقص باید راه‌حل برون‌رفت از مشکلات را جستجو و نهایتاً‌ برای حل آن مدیریت و حرکت کرد.

وی ابراز داشت: حفظ رهبر معظم انقلاب آن است که مطالبات ایشان که در قالب بیش از ۳۰ سیاست ابلاغی است را اجرا کنید، از جمله آن اقتصاد مقاومتی است که ۲۴ ماده دارد و ماده ۱۹، ۲۰ و ۲۱ مربوط به شما است.

از مجلس مطالبه داشته باشید

سالک با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان مطالبه‌گری است، خاطرنشان کرد: پیاده کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب، مطالعه و پژوهش و بحث و کار میدانی می‌طلبد؛ روزنامه‌نگاری، کپی کردن اخبار نیست، بلکه همانند سایر کشورهای جهان باید از این طریق موج‌هایی ایجاد شود؛ در کشورهای دیگر روزنامه‌نگاران مشاوران مسؤولان عالی هستند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعد از ابلاغ سیاست‌های رهبر معظم انقلاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی در کمیسیون فرهنگی، تمام جوانان و مردم خودجوش فرهنگی کشور را جمع کردیم و بالغ بر ۲۶۵ مرکز فعال خودجوش مردمی کشف شد.

وی ادامه داد: نخستین کاری که برای آن‌ها کردیم، حمایت مادی بود و در بودجه ردیف برایشان تعیین شد، یعنی این قدرت در مجلس وجود دارد.

سالک با بیان اینکه قبل از هر اقدامی باید سنجید که اثر وضعی آن چه خواهد بود، عنوان کرد: حفظ نظام با اجرا کردن آرمان‌های امام و رهبر معظم انقلاب و حفظ مردم با ایجاد اشتغال و شغل و هدایت و نظارت بر امور وظیفه ما است که به آن توجه نمی‌کنیم.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب با بیان اینکه آب از موضوعات مهم استان است، گفت: نباید اجازه داد مشکل آب به جنگ قومیتی تبدیل شود و اصفهان‌ستیزی شکل گیرد که احزاب و انجمن روزنامه‌نگاران باید در این راستان مطالبه و راهکار ارائه کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول