اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پایان تلخ زندگی ۵۸ تن در دریای مازندران

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: تاکنون ۵۸ تن در دریای مازندران غرق شدند که نسبت به سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

پایان تلخ زندگی ۵۸ تن در دریای مازندران

نقی کریمیان امروز درباره آخرین وضعیت غرقی در دریای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از ۱۵ خرداد ماه امسال تاکنون ۵۵۶ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند که از این تعداد ۴۳۳ نفر آقا و ۱۲۳ نفر خانم هستند.

وی با بیان اینکه تعداد کل غرق‌شدگان بین ساعت کاری ناجیان غریق در دریای مازندران به ۳۲ نفر رسید، افزود: که از این تعداد ۲۷ نفر آقا و ۵ نفر خانم هستند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: همچنین تعداد کل غرق‌شدگان خارج از ساعت کاری ۲۶ نفر بوده که از این تعداد ۲۵ نفر آقا و یک نفر خانم هستند.

کریمیان با استقرار ناجیان غریق در ساحل مازندران، تصریح کرد: ناجیان غریق حقوق خرداد و تیر ماه را هم دریافت کردند و پیگیر هستیم در پایان شهریور حقوق مرداد و شهریور هم پرداخت شود.

وی با اعلام اینکه شاهد حضور مردم در ساحل مازندران هستیم، خاطرنشان کرد: موضوع مهم کم توجهی مردم به توصیه‌ها و هشدارها است که باوجود تذکر ناجیان غریق باز هم وارد دریا شده و به مسائل توجهی نمی‌کنند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در پایان گفت: سال گذشته پرونده غرقی در دریای مازندران با ۴۷ تن بسته شد ولی امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش غرقی در دریای مازندران هستیم که نگران‌‌کننده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول