اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اشتغال 450 نفر با صدور نخستین پروانه تأسیس دامداری ۱۰ هزار رأسی در قزوین

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: برای نخستین بار در استان قزوین، پروانه تأسیس یک مجتمع دامداری گاو شیری با ظرفیت ۱۰ هزار رأس صادر شد.

اشتغال 450 نفر با صدور نخستین پروانه تأسیس دامداری ۱۰ هزار رأسی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فرامرز حریری مقدم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: برای نخستین بار در استان قزوین، پروانه تأسیس یک مجتمع دامداری گاو شیری با ظرفیت ۱۰ هزار رأس صادر شد.

وی ادامه داد: این دامداری با مساحت ۴۴ هکتار گاوداری و مساحت کل اراضی تحت پوشش ۱۰۶ هکتار، قادر خواهد بود سالانه ۱۳۵ هزار تن شیر و ۲ هزار و ۳۳۷ تن گوشت قرمز تولید کند.

این مسؤول بیان کرد: این واحد تولیدی در شهرستان بوئین‌زهرا و توسط یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات لبنیاتی کشور راه‌اندازی خواهد شد.

حریری مقدم با اشاره به سهم بالای این طرح در اشتغال‌زایی در سطح استان گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح ۴۵۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به‌کار می‌شوند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تسهیل در فرآیند اداری صدور مجوز و ارائه مشاوره تخصصی در مسیر رفع مشکلات و موانع تولید، به‌عنوان گامی مؤثر در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها» در دستور کار این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول