اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بهره‌برداری از ۷۳ طرح کشاورزی با ایجاد اشتغال برای ۹۰۰ نفر در قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ۷۳ طرح کشاورزی در استان قزوین با ایجاد اشتغال برای ۹۰۰ نفر، افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از ۷۳ طرح کشاورزی با ایجاد اشتغال برای ۹۰۰ نفر در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان این‌که ۷۳ طرح شاخص در هفته دولت افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۸۶۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

وی ادامه داد: طرح‌های مذکور در زمینه‌های مختلف عمرانی و تولیدی کشاورزی شامل ۵۷ طرح در حوزه آب و خاک و سامانه‌های نوین آبیاری، ۸ طرح در حوزه دام و طیور، ۴ طرح در حوزه باغبانی، ۲ طرح در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و ۲ طرح در حوزه شیلات و آبزی‌پروری است.
این مسؤول با اشاره به اهمیت اجرا و بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار عنوان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال برای ۳۲۵ نفر به‌صورت مستقیم و حداقل ۵۷۵ نفر به‌صورت غیرمستقیم در استان فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول