اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرح تفصیلی، پایانی برای ساخت‌وسازهای خارج از محدوده شهرضا

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: با تهیه و تصویب طرح تفصیلی عمده مشکلات شهروندان شهرضا در زمینه ساخت‌وسازهای خارج از محدوده حل می‌شود.

طرح تفصیلی، پایانی برای ساخت‌وسازهای خارج از محدوده شهرضا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان، غلامرضا سبزواری با اشاره به مشکلات ساخت‌وسازهای خارج از محدوده شهرضا و وضعیت طرح‌های جامع و تفصیلی این شهرستان اظهار داشت: طرح جامع شهرضا در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۹۷ توسط استاندار اصفهان ابلاغ شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا افزود: مطابق با مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به تاریخ ۹ آبان ماه ۱۳۹۵ بند ۸-۶  باید فرمانداری، شهرداری و دستگاه‌های مرتبط با اعلام عمومی و بهره‌گیری از کمک سازمان‌های مردم‌نهاد در شهر و استان نسبت به اطلاع‌رسانی و کنترل تفکیک‌ها و خرید و فروش غیرقانونی اراضی خارج از محدوده شهر اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز مطابق با این مصوبه موظف است گزارشات نوبه‌ای اقدامات انجام شده مربوط به این بند را به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال کند.

سبزواری با بیان اینکه تهیه طرح تفصیلی شهرضا در دستور کار قرار گرفته و شهرداری با جدیت در حال اقدام است، بیان کرد: از مقامات عالی استان دستورات ویژه‌ای در راستای تسریع این امر صادر شده و به گفته شهردار شهرضا، مشاور کار را در دست گرفته و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه با تهیه و تصویب طرح تفصیلی عمده مشکلات شهروندان در زمینه ساخت‌وسازهای خارج از محدوده حل می‌شود، عنوان کرد: پس از تهیه طرح و به منظور تصویب نهایی، کارگروه‌های کارشناسی را در استان با جدیت پیگیری می‌کنیم تا در کمترین بازه زمانی اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول