اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رشد 900 درصدی امدادرسانی هلال احمر کردستان به حادثه‌دیدگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: جمعیت هلال احمر استان در سال‌جاری با امدادرسانی به 4 هزار و ۸۶۵ نفر حادثه دیده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۰۰ درصد در این حوزه رشد داشته است.

رشد 900 درصدی امدادرسانی هلال احمر کردستان به حادثه‌دیدگان

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:جمعیت هلال احمر استان در سال‌جاری با امدادرسانی به 4 هزار و 865  نفر حادثه دیده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 900 درصد در این حوزه رشد داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان  تصریح کرد: افراد مصدوم براساس آخرین آمار تا کنون در استان 123 نفر بوده است و علاوه بر این، 113 نفر مصدوم  توسط امدادگران این جمعیت به مراکز درمانی انتقال داده شده‌ و  38 نفر نیز رهاسازی شده‌اند.

جلالی با بیان اینکه 426 تیم عملیاتی در عملیات‌های مختلف در 5 ماهه امسال بکارگیری شده‌ند، گفت:‌ 175 مورد آمبولانس و 75 مورد خودرو نجات جمعیت هلال احمر کردستان در حوادث امسال به محل حادثه اعزام شدند.

رشد 86 درصدی فوتی‌ها ناشی از حوادث در کردستان

وی اضافه کرد: 56 نفر در صحنه حوادث فوت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 30 نفر بوده،86 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از انجام 215 عملیات‌های امداد و نجات توسط هلال احمر استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: این تعداد عملیات شامل 151 مورد حوادث جاده‌ای، 2 مورد زلزله، 2 مورد آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع و 20 مورد حوادث کوهستان بوده است.

جلالی از اسکان 753 در راه مانده توسط جمعیت هلال احمر استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: در این زمینه براساس آمار نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 700 درصد رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول