اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

خدمت‌رسانی هلال احمر کردستان به بیش از ۴۷۰۰ آسیب‌دیده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: هلال احمر کردستان در طول چهار ماهه اول سال به ۴ هزار و ۷۹۷ حادثه دیده در ۱۸۷ حادثه خدمات امدادی ارائه کرده است.

خدمت‌رسانی هلال احمر کردستان به بیش از ۴۷۰۰ آسیب‌دیده

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۱۳۴ حادثه جاده‌ای، ۱۹ مورد حادثه کوهستان، ۸ حادثه شهری و ۲۰ مورد خدمات حضوری امدادرسانی شده است. 

وی افزود: در این حوادث، ۹۹ مصدوم توسط آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل، ۱۰ مصدوم درمان سرپایی و ۷۵۳ نفر در این مدت اسکان اضطراری داده شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: این مأموریت‌های امدادی با حضور ۲۵۱ تیم تخصصی امداد و نجات، ۷۷۶ نفر نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان و به کارگیری ۱۵۱ دستگاه آمبولانس انجام شده است. 

جلالی گفت: هلال احمر کردستان در طول چهار ماهه گذشته از سال جاری به ۴ هزار و ۷۹۷ حادثه دیده در ۱۸۷ حادثه، خدمات امدادی ارائه کرده است.

وی در ادامه اذعان کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه‌روز آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز بوده و با تمام قوای خود در جهت سلامتی و کمک رسانی قدم برمی‌دارند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول