اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاهش 30 درصدی بیماران سرپایی کرونا در کاشان

مدیر مرکز بهداشت شهرستان کاشان گفت: روند مراجعات سرپایی کرونا تا ٣٠ درصد کمتر شده است اما روند بستری همچنان ادامه دارد.

کاهش 30 درصدی بیماران سرپایی کرونا در کاشان

مسعود دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان بابیان اینکه روند مراجعات سرپایی تا ٣٠ درصد کمتر شده است، اظهار کرد: روند بستری همچنان مثل قبل تداوم دارد و مردم باید بیشتر از گذشته مراقب خود و اطرافیانشان باشند.

مدیر مرکز بهداشت شهرستان کاشان با اشاره به اینکه، در حال حاضر رعایت پروتکل‌ها در کاشان حدود ٤٥درصد است، تصریح کرد: واکسیناسیون با ضریب ٤٠درصد افزایش، نسبت  به ده روز قبل شرایط خوبی پیداکرده است و از همه مردم درخواست می‌کنیم تا برای تزریق واکسن بر اساس رده‌های سنی ثبت‌نام کنند.

وی بابیان اینکه به همکاری همه مردم برای پوشش ١٠٠درصدی واکسن برای گروه‌های هدف نیازمند هستیم، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین راه برای پیشگیری از بیماری است از این‌ رو کسانی که شرایط دریافت واکسن رادارند حتماً برای تزریق آن مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.

دهقانی در خصوص روند مراجعات در پایان دهه محرم، خاطرنشان کرد: روند کاهشی سرپایی از هفته آخر محرم شروع‌شده است اما روند بستری همچنان ادامه دارد.

مدیر مرکز بهداشت شهرستان کاشان در پایان ضمن دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: زدن ماسک یکی از الزامات است که برای حفظ سلامتی عموم مردم باید رعایت شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول