اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 170 کیلو تریاک در جاساز محموله ماهی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در محدوده میناب -بندرعباس خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این متهمان 170 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه و حرفه ای درزیر بار ماهی جاسازی شده بود؛ کشف و ضبط شد.

کشف 170 کیلو تریاک در جاساز محموله ماهی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پلیس مواد مخدر استان هرمزگان با همکاری پلیس استان بوشهر مشخص شد، فردی در امر قاچاق و انتقال مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد. 
 
وی افزود: بر این اساس دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت و تحقیقات به صورت شبانه روزی آغاز که در نهایت مشخص شد وی به تازگی مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و قصد انتقال آن را با یک دستگاه کامیونت یخچالدار به استانهای مرکزی کشور دارد. 
 
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از خودروی وی صادر و متعاقباً تیم هایی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن استقرار در مسیرهای احتمالی عبور قاچاقچیان ، سرانجام موفق شدند، خودروی متهم را در روستای باغو واقع در محور میناب –بندرعباس ، مشاهده و طی اقدامی غافلگیرانه و ضربتی آن را متوقف کردند. 
 
سردار جعفری بیان داشت: دو نفرمتهم در همان لحظه اول دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو 170 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به صورت حرفه ای و ماهرانه‌ای در زیر بار ماهی جاسازی شده بود؛ کشف و ضبط شد. 
 
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه دومتهم به همراه مواد مکشوفه و خودرو به یگان منتقل و پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول