اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جلوگیری از انتقال 88هزار لیتر سوخت به کشورهای حوزه خلیج فارس

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 88 هزار لیتر گازوئیل قاچاق با ارزشی بالغ بر 11 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

جلوگیری از انتقال 88هزار لیتر سوخت به کشورهای حوزه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری عصر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق سوخت ماموران تیم عملیاتی و پاسگاه انتظامی ایسین با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک محل دپوی سوخت را در یکی از روستاهای ساحلی شهرستان بندرعباس شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل دپو با خودروهای پوششی به محل اعزام و پس از بررسی اولیه مشاهده شد در چند چهاردیواری تعدادی مخزن زیر زمینی به صورت ماهرانه جاسازی شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از محل دپو 88 هزار لیتر گازوئیل که قاچاقچیان قصد داشتند آنها را به کشورهای حوزه خلیج فارس انتقال دهند، کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش سوخت های مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان ، 11 میلیارد و 750 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری توقیف و به همراه سوخت مکشوفه به کالای قاچاق شهرستان تحویل و دستگیری قاچقچیان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول