اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خداحافظی امام جمعه ساوه از مردم/ طلب حلالیت دارم

امام جمعه ساوه صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان از مردم این شهرستان خداحافظی کرد.

خداحافظی امام جمعه ساوه از مردم/ طلب حلالیت دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه،در حالی که در اردیبهشت ماه 1398 حکم امام جمعه حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در شهر ساوه به مدت سه سال دیگر توسط رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تمدید شده بود، از روزهای گذشته در فضای مجازی و برخی محافل زمزمه‌هایی در خصوص تغییر امام جمعه به گوش می‌خورد.

اما صبح امروز حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی که بالغ بر 6 سال است در ساوه در کسوت امام جمعه در این شهر مشغول خدمت به مردم است، در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه ضمن تایید این شایعات گفت: از همه مردم و مسئولان شهرستان که در این مدت با آنها بوده‌ام طلب حلالیت می‌کنم. 

وی افزود: شهر ساوه مردمانی بسیار نجیب، مومن، وفادار، متدین و مومن و علاقمند به علی و آل علی(ع) دارد و خودم را مدیون و مرهون محبت‌های آنها میدانم.

حجت الاسلام حسینی توفیق خدمتگذاری به مردم را بزرگ‌ترین صدقه دنیا و آخرت انسان‌ها دانست و گفت: تنها راه توسعه و پیشرفت یک شهر و کشور انسجام و همبستگی است و هرکسی در این شهر جایگزین من شده پشت سر او نماز می‌خوانم چراکه ما با رهبر خود عهد بسته‌‌ایم و تا آخرین نفس در رکاب او خواهیم بود. 

امام جمعه ساوه با قدردانی از استاندار و مسئولان به جهت پای کار بودن و انجام خواسته‌های مردم بیان کرد: ما خدمتگذار مردم هستیم و نباید مردم را پشت درب ادارات نگه داشت اما متاسفانه گاهی اوقات جایگاهمان عوض می‌شود.

به گفته وی تا دو هفته آینده امام جمعه جدید ساوه معرفی خواهد شد. 

اما با انتشار خبر تغییر امام جمعه ساوه، فضای رسانه ای ساوه واکنش‌های فراوانی به این موضوع داشته و باعث وجود نگرانی‌هایی در بین اقشار مختلف مردم شده است. 

بنابر اظهار بسیاری از صاحب نظران، وجود حجت الاسلام حسینی در شهر ساوه باعث جلوگیری از برخی اقدامات مثل احداث سایت پسماند در این شهر و حفظ انسجام و همبستگی بین مسئولان بوده و قاطبه مردم این شهر خواستار استمرار حضور وی در ساوه هستند.

به گزارش فارس حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی 4 آذرماه سال 1394 با دریافت حکمی بعنوان امام جمعه ساوه معرفی و جایگزین حجت الاسلام حسین تقوی شده بود.

انتهای پیام/ی 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول