اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پرداخت 4 هزار فقره وام به مددجویان فارس

در 5 ماهه سال جاری 4 هزار و 586 فقره وام با اعتبار 370 میلیارد و 988 میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

پرداخت 4 هزار فقره وام به مددجویان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان در این خصوص اظهارداشت: در حال حاضر ۱۷۷ هزار و ۲۷۲ خانوار با جمعیت ۳۵۴ هزار و ۹۴۵ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان فارس می باشند که این افراد در صورت نیاز می توانند در سرفصل های مختلف تسهیلات دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به تسهیلات پرداختی این نهاد از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت افزود: در ۵ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۵۸۶ فقره وام با اعتبار ۳۷۰ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال به مددجویان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

بذرافشان با بیان اینکه  از تعداد وام های مذکور ۲ هزار و ۷۸۵ فقره، با بیشترین اعتبار به میزان ۱۷۵ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال در سرفصل حمایتی بوده است، گفت: جهت انجام خدمات عمرانی و مسکن واجدین شرایط نیز تعداد ۱ هزار و ۲۸۳ فقره وام با اعتبار ۱۳۴ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در دیگر سرفصل ها نیز ۴۰۸ فقره وام اشتغال، ۱۱۷ مورد وام فرهنگی، ۹۳ مورد درمانی، ۳۵ مورد آموزش کسب و کار و ۳۶۲ مورد توسط خیران و حساب سپرده ویژه تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر کل امداد امام خمینی (ره) فارس بیان داشت: در مدت ۵ ماهه امسال ۲ هزار و ۷۸۰ فقره وام خودکفایی از محل اعتبارات دولتی و تبصره ۱۶ به واجدین شرایط پرداخت شده است که  ۴۰۸ فقره آن با اعتبار ۶۴ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال از محل صندوق امداد ولایت بوده است.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول