اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شایعه سرقت میلیاردی از منزل معاون استاندار هرمزگان تکذیب شد

رییس پلیس آگاهی استان هرمزگان پخش شایعه سرقت میلیاردی طلاجات و وجه نقد از منزل یکی از معاونین استاندار در فضای مجازی را شایعه واهی و کذب محض عنوان کرد.

شایعه سرقت میلیاردی از منزل معاون استاندار هرمزگان تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ عبدالمجید کرمی صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره سرقت منزل متعلق به یکی از کارکنان استانداری،  بلافاصله  چند تیم تخصصی از پلیس اگاهی و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی گفت: ماموران پس از حضور در محل همه اقدامات قانونی را انجام و مشحص شد که مالباخته در مشاهدات اولیه به علت بهم ریختگی یکی از اتاق‌های منزل به اشتباه اعلام سرقت طلاجات و چند دستگاه گوشی تلفن همراه و تبلت کرده که با کمی جستجوی میدانی توسط ماموران در حضور شاکی و همسرش طلاجات، تبلت و گوشی‌ها کشف و تحویل مالباخته شد.

به گفته رییس آگاهی هرمزگان، در این رابطه با هماهنگی قضایی تعداد 6 نفر مظنون احضار و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند که اقدامات و تحقیقات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان ادامه دارد. 

  سرهنگ کرمی از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست به اخبار کذب و شایعات غیر موثق در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجه نکرده و صرفا اخبار صحیح را از منابع و کانال های رسمی و سازمانی دریافت کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول