اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وزیر ورزش به دشت ورامین سفر می‌کند/ طرح‌های نیمه‌ تمام ورزشی تامین اعتبار می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام موانع طرح‌های نیمه‌ تمام ورزشی دشت بزرگ ورامین مرتفع و اعتبارات مورد نیاز آنها تامین‌ می‌شود.

وزیر ورزش به دشت ورامین سفر می‌کند/ طرح‌های نیمه‌ تمام ورزشی تامین اعتبار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در دیدار با حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس اظهار کرد: تمام موانع طرح‌های نیمه‌ تمام ورزشی دشت بزرگ ورامین را مرتفع و اعتبارات مورد نیاز  آنها را نیز تامین‌ می‌کنیم.

وی با اظهار تاسف از وضعیت نیروهای قراداد موقت ادارات ورزش سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا، گفت: با برنامه ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم به تدریج مشکل استخدام نیروهای قراردادی ادارات ورزش و جوانان رفع خواهد شد.

نوش‌آبادی نیز در این جلسه ضمن انتقاد از وضعیت موجود و کم توجهی وزارت ورزش به نیازهای جوانان اظهار کرد: کاهش اعتبارات حوزه ورزش همچنین تعطیلی و بلاتکلیفی پروژه های ورزشی، باعث بروز بعضی مشکلات در حوزه ورزش شده است که این موضوع باعث کاهش مدال آوری جوانان در مسابقات می‌شود.

وی خطاب به وزیر ورزش گفت: پیگیری و رفع موانع و افزایش اعتبارات بخش ورزش به خصوص امور جوانان از خواسته های ورزشکاران و مدال آوران است.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با اشاره به پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه دشت ورامین افزود: دشت ورامین پتانسیل های بالایی در حوزه ورزش و جوانان دارد لذا خواسته جوانان دیار ۱۵ خرداد رفع مشکلات ورزش در حوزه مدیریتی و تامین اعتبارات و بودجه مورد نیاز برای طرح های ورزشی است.

نوش آبادی در ادامه تاکید کرد: تکمیل و بهره برداری از استادیوم ورزشی ده هزار نفری ولی عصر(عج) قرچک، افتتاح و بهره برداری از استادیوم ورزشی پیشوا، تکمیل و بهره برداری از خانه جوانان ورامین، ورزشگاه فوتبال جواد آباد، چرمین‌چمن روستاهای احمدآباد وسط و آبباریک، سالن‌ ورزشی چند منظوره زواره ور، از جمله طرح های ورزشی است که در دیار قیام ۱۵ خرداد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: حل مشکلات استخدامی نیروهای قرارداد هیاتی ادارات ورزش و جوانان منطقه، برطرف ساختن مشکلات حقوقی و بیمه آن ها، از دیگر مشکلات ورزشی جنوب شرق استان تهران است.

در پایان این دیدار، حسین نوش آبادی نماینده از وزیر ورزش و امور جوانان دعوت کرد طی هفته های آینده با سفر به دیار پانزده خرداد، از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا و نسبت به رفع آنها اقدام کند.

به گزارش فارس؛ دیدار نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین با وزیر ورزش به منظور بررسی و رفع مشکلات حوزه ورزش دیار پانزده خرداد، عصر امروز در محل وزارتخانه ورزش برگزار شد که طی آن مقرر شد وزیر ورزش طی روزهای آینده در سفر به دشت ورامین از نزدیک در جریان مشکلات ورزشی این منطقه قرار بگیرد.

انتهای پیام/خ/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول