اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیگیری استاندار تهران برای اختصاص دو واحد مسکونی به مدال آوران المپیکی استان

استاندار تهران برای اختصاص دو واحد مسکونی در شهرهای جدید به دو مدال آوران المپیکی استان تهران پیگیری لازم را به عمل آورد.

پیگیری استاندار تهران برای اختصاص دو واحد مسکونی به مدال آوران المپیکی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم تقدیر از مدال آوران المپیکی استان تهران؛ سجاد گنج زاده و علی داوودی با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران و سایر مسئولان برگزار شد.

استاندار تهران در این جلسه ضمن تبریک به مدال آوران المپیکی سجاد گنج زاده و علی داوودی اظهار داشت: تلاش قهرمانان و مدال آوری باعث خوشحالی ۸۰ میلیون ایرانی می شود و نشاط، غرور ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشورهای دیگر شعف زیادی در مردم ایجاد می کند.

وی ادامه داد: ورزش در ابعاد مختلف سلامت جسمی، روانی و پر کردن اوقات فراغت اهمیت زیادی دارد و امروز تمام بررسی‌های علمی و پزشکی نشان داده ناراحتی های اسکلتی مثل آرتروز و ناراحتی‌های گوارشی با تغذیه سالم قابل برطرف شدن می باشد.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: المپیک توکیو شرایط سختی برای ورزشکاران داشت چرا که تمرینات آنها به جهت محدودیت های کرونایی با مشکلاتی همراه بود با این حال ورزشکاران استان تهران موفق به کسب مدال شدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

محسنی بندپی سپس گفت: باید نگاه جامع به همه رشته های ورزشی داشته باشیم تا زمینه تحول تحرک و پویایی در ابعاد مختلف فراهم شود.

همچنین در این جلسه به جهت مطرح شدن مشکل مسکن این ورزشکاران، استاندار تهران در حین جلسه به صورت تلفنی پیگیری لازم را جهت اختصاص دو واحد مسکونی به مدال آوران المپیکی استان تهران انجام داد.

بر این اساس مقرر شد اختصاص دو واحد به ورزشکاران در شهرهای جدید بر مبنای شرایطی که قهرمانان المپیکی داشته باشند، تسریع شود.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول