اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اصلاحیه سازمان بازرسی در خصوص خبر تخلفات جهاد کشاورزی/ اعلام جرم و محکومیت مدیر وقت تایید شد

در پی انتشار خبر (تشریح دو فقره از تخلفات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری/مدیر سابق محکوم شد) اصلاحیه‌ای از سوی سازمان بازرسی برای این رسانه ارسال شد.

اصلاحیه سازمان بازرسی در خصوص خبر تخلفات جهاد کشاورزی/ اعلام جرم و محکومیت مدیر وقت تایید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد در تاریخ ۹ شهریورماه سال جاری خبری از این رسانه با عنوان (تشریح دو فقره از تخلفات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری/مدیر سابق محکوم شد) منتشر شد که به فاصله یک روز بعد سازمان بازرسی اصلاحیه‌ای برای این رسانه ارسال کرد.

متن خبر اصلاح شده که از سوی سازمان بازرسی انجام شده به شرح ذیل است:

علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در بحث توزیع و هزینه کرد اعتبارات ناشی از سیل سال ۹۸ تخلفاتی از سوی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری مشاهده شد که پس از تحقیقات سازمان بازرسی در سال جاری، برخی کارکنان و مدیران آن سازمان به هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شدند.

محکوم شدن مدیر وقت سازمان جهاد کشاورزی

رئیس سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: یک مورد هم در مورد نظارت بر باغ ویلاهای سامان که اشخاص حقیقی آن‌ها را تغییر کاربری داده‌اند تخلفاتی محرز شد که سازمان بازرسی به این موضوع ورود پیدا و اعلام جرمی صورت گرفت و همچنین پیشنهاداتی برای مقابله با این تخلف از سوی این سازمان داده شد که مدیران وقت از اجرای پیشنهادات سازمان بازرسی سرباز زدند.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی نیز در اجرای تبصره یک ماده ۱۰ قانون اعلام جرمی علیه مدیر وقت سازمان جهادکشاورزی مطرح  و کیفرخواستی صادر شد که در نهایت منجر به حکم محکومیت شده است.

ورود سازمان بازرسی به پرونده توزیع آرد

احمدی با بیان اینکه پرونده تخلف دیگری نیز در خصوص توزیع نهاده‌های دامی در دستور پیگیری است خاطرنشان کرد: در بحث توزیع آرد نیز با رویکرد هشداری و جلوگیری از وقوع تخلف سازمان بازرسی ورود پیدا کرد و تذکراتی به مسئولان مرتبط با توزیع آرد ارائه داد.

وی تاکید کرد: سازمان بازرسی استان با رویکردی فسادستیزی به صورت مستمر از ادارات و دستگاه‌های اجرائی بازدید به عمل آورده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بدون مماشات برخورد لازم را صورت خواهد داد.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول